Sevgili insanlar Eğer dinlemek isterseniz Anlatacaklarım vardır Bu biraz trajik bir hikaye
Ben bir zamanlar çocuktum Dünyadan uzakta doğdum Kendimden uzakta büyüdüm Anne kucağı nedir bilir misiniz?
Hiç sevdiniz mi bir kadını? Durduralamayan kurşunlar gibi. Yada kendinizi bıraktınız mı? Arzularınıza, hipnotize olmuş gibi.
Sevgili insanlar Ne yazık ki hayatı çok geç anladım. Çocuktum dediğimi hatırlıyor musunuz? Çocuk olmak, hiç yaşamamakmış.
Bir gün neyi fark ettim biliyor musunuz? Hiç bir zaman benim olamayacak bir şeyi, Belki bir hayaleti, belkide hayatın kendisini. O ana kadar o güzellikte bir şey görmemiştim.
Onun akıntısına kapılmamak mümkün değildi. Bana şu sözcüklerle sesleniyordu. Bana gel, bana gel, bana gel Bende kendimi ona bıraktım.
Ancak hiç bir zaman ele geçirelemeyecek, Hiç bir zaman benim olamayacaktı. Bu yüzden aklımı yitirebilirdim. Şimdi sadece şiirler yazabiliyorum.
Baktığım her yerde onu görüyorum. En azından ona saygı duyuyorum. Nerede bir savaş görsem Kendi savaşıma ağlıyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tutku şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tutku şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba, Şiirdeki sözcükler hemen hepimizin bildiği ve kullandığı sözcükler. Ancak bu sözcükler şairin dilinde öyle bir ustalıkla bir araya gelmiş- ler ki kendinizi duygu dünyasında buluveriyorsunuz. Teşekkür ederim saygılar.
Sizi yeni tanıma fırsatı şiirlerinizi bir bir okudum ve cok begendim uslubunuz acık ve doyurucu burada sizin gibi değerli arkadaşların olmasından buyuk mutluluk duyuyorum yureğinize duygularınıza ilham kaynağınıza sağlıklar diliyorum..
Anlamlı paylaşımdı…
Şiir sev, Şiir oku, Şiir yaz...
..................................... Saygı ve selamlar..