(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MAZİYİ AKLIMA DÜŞÜRÜR RESMİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MAZİYİ AKLIMA DÜŞÜRÜR RESMİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Kaşif!Şimdi senin bu şiirinin ana fikrini bozmadan yazacağım.Maksadım sana ne gibi hatalar yaptığını etkili bir şekilde göstermek.Maksadım seni üzmek değil asla.Bilakis senin güzel şiir yazmanı sağlamak.Bu yorumu mesaj olarakta yazabilirdim;ama belki bir arkadaşımız daha okur da o da faydalanır diye düşündüm. Aklıma maziyi düşürür resmin Giderken elveda dememen geli İçimden çıkmazda ölümsüz aşkın Yokluğun ecelden önce öldürür.
Sevda bir hevesmiş vuslatsa sancı Sensizlik ölümmüş hasretin acı Düşümde görünce biriyle seni Çıldıracaktım be göçmenin kızı
Senin şiirini bozmadım yalnız şiirin kalıbını bozmamaya özen gösterdim.Şiirini 6+5 kalıbıyla yazmışsan öyle devam etmen gerekir.Halbuki bazı dizeler6+6 bazıları 7+5 gibi kalıplar var.Türk şiirinde 7+7,5+6,4+3 veya 4+4 V.S gibi kalıplardaki sesler kulağa daha hoş geldiği için bu kalıplar tercih edilir.Hangi kalıpla başlamışsan öyle devam etmek ,şiirde ritmi ve ahengi sağlar ki bunlar şiirin olmazsa olmazlarıdır.Benim bu yazdığımla kendi yazdığını karşılaştırarak incelemeni isterim.Aradaki farkı çok güzel incelemeye çalış.Daha güzel şiirlerini bekliyorum.Gözlerinden öperim
Buram buram hasret kokan,özlem kokan Manidar içten sıcak samimi duygular İmgeler arasında eylül yağmurları ve İçe akan, görünmeyen göz yaşı var Güneş adeta rapt-ı zap altında _________**********______ Saygılar
Göçmen kızı yine hemşerime güzel dizeler yazdırmış. Bak Göçmen kızı rüyalara giriyor ve acı çektiriyorsun...Dön artık dön geri...İyi ki varsın Göçmen kızı. Sevgiler hemşerim...
Çayımı da aldım geldim ama şiir kısacıkmış, neyse biz de uzatırız canım şimdi şiir kısa diye çayı araya verecek değiliz ya.
Eyvah geldi fırtına, gene ne yazıp da cinlerimi tepeme çıkaracak diye merakla bekliyorsunuz değil mi....?
Bu sefer sizi kızdıracak bir şey yazmayacağım söz. Sizden çekindiğimden değil ha gücüm yok şiirinizle uğraşmaya hele bir kaç gün daha geçsin o zaman bakarız.
Hemen sevinmeyin ucuz atlattım diye, daha şiiri okumadım ki...:))
Dur bi okuyayım niceymiş, az çayımı da tazeleyeyim de....Tamam...
Yani çay faslı, sıra şiirde...
Var ya, şu göçmen kızı elime bi geçse dizlerimin üstüne yatırıp bir güzel pataklayacağım...
Yav Göçmen Kızı nedir senin Hocama çektirdiğin, adam senin yüzünden zoraki şair oldu bak...:))
Hiç mi insafın yok be kızım...En azından bi ses ver bi görün...
Bak benim elime geçersen yapacağımın yarısı aklımda yok...
Kime diyorum Göçmen Kızı....!!!!
Duygu deryası Öğretmenime sonsuz saygılarımla...
Sürç-i lisan etti isek affola...
haticeak tarafından 2/17/2014 7:51:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgi böyle bir şey, sevende derin izler bırakıyor, yıllar geçse de o sıcak duygu yakıyor yüreği ne kadar güzel dile gelmiş özleminiz değerli kaleminizde, gönülden kutluyorum hocam, sevgileriniz hep canlı kalması dileğiyle mutlu ve esen kalınız...
Selamların en güzeliyle Selamın Aleyküm hayırlı sabahlar Kaşif hocam tadı damakta kalacak kadar az ve güzel bir şiirle geldin sabahıma aşkın tarifi bu kadar olur dedirtecek kadarda geniş bir yelpazeydi kutladım kalemi ve yüreği selam ve dualarla saygılar hocama
Saygılarımı sunuyorum.