kalemi aldım bir anda karşına ben çıktım suretin titredi şaşırdın virajlı yolunla geldim aç gönlünü hedefi tabuyu yıktım gel yüreğinle çırpınma yıkılma sürünme seni bulunca burada bir kalem doğdu !
hangi çiğdemin sevgilisi, hangi güzün malısın hangi aşkı çalan kralların ,sarayın sultanısın beni çok seviyorsan bana inanmalısın yaban ellere neden hep beni soruyorsun ellerime bakınca burada bir kalem doğdu !
cesur yürek dediğin yaşanan engeli aşar gönlü almayı bilen kafesine beni koyar gözlerim sana doğar, gözlerim sende yaşar ben koştum sana geldim sen bana öyle zordunki hatırına bakınca burada bir kalem doğdu !
gülmeyi unuttum bu hasrete düşeli sevgiyle uyuttum girer belki diye rüyama çok zamanlar gülerdim,çok zamanlarda neşeli senden bir hatıra kalbimde bir yaş yama geçmişe bakınca burada bir kalem doğdu !
ilhâmımsın her zaman, sana borcum var anla iyi ve kötü günde seninim, iyi ki sen benimsin hergün içimde mevsimler renk değişir zamanla gökten yağan yağmur başıma iner nurunla akan yağmura bakınca burada bir kalem doğdu !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir kalem doğdu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir kalem doğdu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.