(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
(((:-...Aşk bumudurki... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
(((:-...Aşk bumudurki... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşk;Yüreklerden gökyüzüne uzanan ateşten merdiven,bazen ölüm kadar güçlü,bazen mezar kadar kıskanç.Deniz meltemleri gibi sesini duyarızda nereden gelip,nereye gittiğini kestiremediğimiz çok eski ama hala yepyeni kalabilen çok güzel bir masal.Aşk bazen acı bazen tatlı,ama o güzel duyguyu her dem taze tutmak yaşamak bizim elimizde,biz zehir ediyoruz her şeyi kendimize,gereksiz sözlerle gereksiz davranışlarla o güzel duyguyu bir türlü içimizde yaşatmayı bilmiyoruz,çünkü aşkı menfaatler doğrultusunda yaşıyoruz,aşk ne pazarlık konusudur nede satın alınan bir mal.Ama maalesef şimdilerde bu güzel duygunun insanlar hep katilliğini yapıyor,sahip çıkamıyor aşkına,hani aşkın gözü kör derler ya aslında aşk gerekeni görendir,kör olan bizleriz,kıymet bilmeyen gönüllerde kalmakta o güzelim duygu,çok konuştum ben çıkayım sayfanızdan:))Sevmekle aşkla geçecek bir ömür asla sıkıcı olmayacaktır bunu bilmek gerekir..Yüreğiniz hep aşklarda kalsın değerli kardeşim.
Aşk yemekten önce tatlı yemek gibi midemizi bozan bir şey işte ,geldiğinde şeker gibi ,bitişinde bir avuç biber gibi yinede acıyla tatlının en uyumlu hali
Aşk nedir? Aşk,tam tarifi asla mümkün olmayan ve sonunda hep nokta yerine virgül bulunan bir olgudur.Aynen 'tarifi mümkün değilsede 1 ve 2' de anlattığım gibi.Virgülün arkasından sizin şiiriniz geldi bu sefer de.Çok güzel ve elit bir bakış açısı ile yaklaşmışsınız.Yürekten kutluyorum.
Yaşamadan kimse tarifini yapamaz...
Farklı, kısa ve anlamlı dizelerinzi kutluyorum.
Yüreğiniz hep sevgi ile çarpsın efendim.
Saygımla