(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MERHABA BEBEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MERHABA BEBEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Daha tertemiz, pırıl pırıl bütün kötülüklerden uzak. Bizde öğle idik bir zamanlar. Zaman, zemin, insanlar ve yıllar bir çok şeyin yerini değiştirdi. Biz istemesekte. Üstadım o yürek ne kadar kocaman, ne çok kişi var içinde hele daha sığabilecek kadarda yer.. İşte Kadir Baba o bebek kadar temiz ve sevgi dolu ve o bebek şairimin kanatları altında iken ona kimseler kötülük edemez. Ustam sizi ve kaleminizi Saygımla kutlarım.
Teşekkür ederim Merve Bacım... Ama bir yanlışı düzelteyim. Bu yalnızca Facebook'ta gördüğüm bir resimdir. Ela torunum Allah'ın izniyle gelecek hafta geliyor.
Tabi ki öperdim Kızım. Ama bu yalnızca Facebook'ta gördüğüm bir resim... Ama Allah'ın izniyle önümüzdeki hafta gerçekten dede oluyorum. Ela torunumu senin için öperim artık.
Kadir babam keşke şu bebekler kadar masum olabilsek okuya bilsek yüzlerindeki saflığı ,duruluğu sebebi az çok belli artık yetişkinlerden kaçar oldu toplum .Olamadık saf ve temiz çocuklar kadar bu yüzden sevgimiz onlara sınırsız .Sevecen sıcak bir şiir okudum saygı ve selamımı bıraktım boncuk gözlü bebişe yazılan şiirin başucuna .
Ustam sizi ve kaleminizi Saygımla kutlarım.