Seni bir köy mezarlığında, bir şehir tiyatrosunda Fırat Nehri’nin yeşilimsi sularında, bırakmış, Seni ayazlı ve rüzgârlı bir kış gecesinde umutsuzluğumun içinde, Serin ve pak bir sonbahar gününün öğleden sonrasında da bulmuştum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok uzun olmasına rağmen okuyucusunu yormayan bir şiir brava diyorum şiir akışı anlatımı mükemmelin üstünde destanımsı bir paylaşım olmuş tebrik ederim
Ben birçok nehir gördüm ama Fırat'a benzeyeni görmedim. Güneş tepedeyken mavi oluyor, pasparlak, sonra güneş alçalıyor, nehir yeşilimsi bir renk alıyor. O kadar suyun öyle hırçın akması insanı ürkütüyor. Pazar günleri bazen suyun tamamını barajdan kesiliyor, kapatıyorlar. Sabah saatlerinde nehrin dibindeki o kara kaya ve çakıl taşları meydana çıkıyor. Sıcaklığı her zaman 9 derece, yaz kış. Canım sıkıldığında evden çıkıyorum, hemen yukarıdan Fırat'a bakarak sigara içiyorum...