yeşilime sinmiş kokularımı içine çekebilsen de sen meltem rüzgarlarında sıcaklığım düşebilse yüreğine nasıl da beklerim güzlerin,kışların tükenmesini gelsen de yanıbaşımda benden uzak kalan solgun yüzünde rengarenk çiçekler açtırabilsem okyanus sahillerinde öksüz kalan yiğidim!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GELSEN DE.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GELSEN DE.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yeşilime sinmiş kokularımı içine çekebilsen de sen meltem rüzgarlarında sıcaklığım düşebilse yüreğine nasıl da beklerim güzlerin,kışların tükenmesini gelsen de yanıbaşımda benden uzak kalan solgun yüzünde
Sevgili Bahar uzun zamandır şiirini okuyamıyordum sanırım epeyce özlemişim şiirinin okumayı, hele böyle güzelde olunca bir kaç kez okudum, bu saaatdede bayagı iyi geldi... Yürekten kutlarım... TEBRİKLER....
Sevgili Bahar her yazdığınız buram buram hasret ve sevgi kokan dizeler,okumak da keyifli temennim bu hasretlerinizin bir an önce son bulması sevgili dsotum hani biz belki böylesi güzellikte dizeleri okur muyuz bilemem ama bir dostun mutluluğu hasretlerinin vuslata ermesi hepsinden daha önemli bu fedakarlığı ben kendi adıma yaparım nasıl olsa o güzellikler çok daha güzellerini getirecektir yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
yuregindeki sevginin safligini, Anadolu kadininin sevdasina OLUMUNE baglili durus sergilemeniz her siirinizde, beni gururlandiriryor. Hani su yemen turkuleri varya... bosuna soylenmemistir, turku olsun diye yazilmamistir. O turku yurekleri sevdadan kavrulan anadolu kadinlarinin yakmalaridir. Bir omur sevda yolu bekleyen NAMUSLU YUREKLERIN AGITLARIDIR...
senin siirlerinde de ben hep bu anadolu kadinini goruyorum...
Yolunu gozledigin yurekte seni olumune severdir umarim...
kisa ama dedigini kitaplara sigdirabilecek buyuklukte bir siir okudum yureginden.
bazı şiirlerinize yorum yazmak istediğim halde maalesef yetiştiremedim veya bazı nedenlerden yazamadım bu yüzden çok özür dilerim Bahar kardeşim...güzel şiirinizi yürekten kutlarım..." okyanusların yiğidi.." bu ne muazzam bir ifade....saygı duyarım bu söze...tek başına bir şiir hükmünde vallahi...saygılarımla...
bir geliş ne güzellikleri getirir değil mi eşliğinde...gelsin inşallah ki bahar baharlansın güze inat...çok güzeldi şiiriniz içten tebriklerle kutluyorum...saygı ve sevgiyle kalın...
yeşilime sinmiş kokularımı içine çekebilsen de sen meltem rüzgarlarında sıcaklığım düşebilse yüreğine nasıl da beklerim;güzlerin kışların tükenmesini gelsende yanıbaşımda solgun yüzünde renk renk çiçekler açtırabilsem okyanusların yiğidi..
Bahar Güzel ve anlamlı yürekten tebrikler sevgili BAHAR
"yeşilime sinmiş kokularımı içine çekebilsen de sen meltem rüzgarlarında sıcaklığım düşebilse yüreğine nasıl da beklerim;güzlerin kışların tükenmesini gelsende yanıbaşımda solgun yüzünde renk renk çiçekler açtırabilsem okyanusların yiğidi.."
yeşilime sinmiş kokularımı içine çekebilsen de sen meltem rüzgarlarında sıcaklığım düşebilse yüreğine nasıl da beklerim;güzlerin kışların tükenmesini gelsende yanıbaşımda solgun yüzünde renk renk çiçekler açtırabilsem okyanusların yiğidi..
tebrik ederim.
cBe