dağları mor sümbül kapladığında efkârlanmak düşer payıma gökyüzü kızıllığa bürünürken akşamın yükü çöker omuzlarıma banarım ekmeğimi rakıya dar bir kapı aralığından alırım ufku karşıma gözetlerim deryayı durgunlaşınca sular sahipsiz martılara benzetirim kendimi ıssızlığım çoğalır dört duvar denize ağ atan yorgun balıkçı ancak anlar hâlimi attığım her çığlıkta hâlsizliğim nüksediyor inan ki hava kararmadan çok geç olmadan gel gel gün batımı sürgün saatlerde gel lodosa yelken, fırtınaya kucak açmışken rüzgar gel sigaramın külü ol da gel esip savur saçlarımı gemileri alabora et gel de kasıp kavur ortalığı gel yürek gücünle gel tut yaylım ateşine dünyayı yak bir kez daha benim için Roma’yı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAK ROMA'YI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAK ROMA'YI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tüm neşe dolu sabahların güneşi üzerine doğsun... sabahın hayırlı gününe mutluluk dolsun ... çok hoş anlatımlı şiir paylaşım sunumu okudum yüreğine saglık kutlarım
Şiirde öyle güzel bir umut, davet ve özlem var ki; "Sakın geç kalma erken gel" adlı şarkının sözsüz müziği ne güzel giderdi fona diye düşünmeden edemedim.
her fırtınanın ardından güneş gösterir yüzünü hiç birşey olmamıştır sanki,,birde bakmışsın öldüğünü sandığın karınca gelmiştir denizden su içmeye tekrardan,,deniz kızının saçları yine yosun kokar deniz kokar rüzgar kokar uğramamış gibidir fırtına sanki tahtına....böyledir üç aşşağı beş yukarı;yıkılır tuz buz olur ama yine yeniden kurarız sırça köşklerimizi hayatın bize en büyük hediyesidir bu yenildikçe yeniden yenilenmek tutuldukça fırtınaya parça parça olan gemimizi tekrar kızaktan indirip daha büyük yelkenlerle ufka açılmak,yakmak bütün şehirleri ve yeniden inşa etmek ateş bizde çalmışız birkez şeytanın elinden,,,tbrkler çok güzel bir şiir olmuş fikriniz ve zikriniz fevkalade ahenk oluşturmuş.....
tebriklerimle mor fırtına!
saygımla
karan