İsmini bilemedim malesef, Bu nazenin acaba kim olsa gerek? Neden sonra dediler Defne’n, Dedim beklenmeyen anda geldi bu... / Dolunay var Defnem. Dinginliğin sesidir bu... Ömür böyle birşey Defnem, Hiç bilmediğin bir savaş bu... / Hayat var parlayan gözlerinde, Bir sürü insan olacak peşinde, Bazen yalnız kalmak nefesinde, Sonra halka karışmak demek bu... /
Belki sana aynalı kemerler alamam, Kollarına bilezikler salamam, Saçlarını tararım tacını koyamam, İstesem de, istesen de yapamam, Biliyorum, bazen sana bakamamak demek bu... / Hayaller hep güzeldir, sen daha güzelsin! Çatlasın bütün aynalar, korkarım nazar değmesin. Sen Allah’ın bir lütfu , sanki ciğerimden bir parçasın. Kıyamam sana Defnem, belki tek elimden gelen bu... / Bir siyah şair, bir zifiri, ne yazsın sana? Hangi gazeli, hangi kasideyi beğendirsem sana? Büyüdüğünü görür müyüm, bilemiyorum ama, Amcandan bir hediye, kabul edersen sana bu... / Ben öpmeye doyamam o yanağı, seni portakal! Öpmesem de duramam, haksızlık değil mi peki bana bu? Sen gözdesin, sen yakut, sen zümrüt, sen, sen... Değilsin sen hiçbiri, cenneti görmemi gerektirir bu!... / Rabbim Allah, bu can emanet ve sen de Defnem, Git oyna, eğlen, çok gül, az ağla anca böyle büyürsün. Sen bu pınarların ceylanı, hep koşarak, hep koşarak... Azcık da olsa görünürsün, işte bana hayat demek bu!... / Kime güzel dediysem, sayende yalan oldu! Bütün isimlerimi unuttum, dil yalan oldu. Geriye Defnem kaldı, bak bu güzel oldu! Hayır itiraf değil, belki acı gerçek bu!... / Haşa nasihat değil, bir sevgiliye sözümdür. Al kınalar süremediğim, bilin ki O özümdür. Biricik hazinem, ömrüme vurulmuş mührümdür. Sözü fazla mı uzatıyorum? Her an sana hasret demek bu!...
Scatter
{Resimdeki anonim güzelden özür diliyorum. Yine de resim biraz şanslı galiba:)Şiir de öyle tabi.}
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Defnem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Defnem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.