(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bul! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bul! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dünyanın incisidir, bir gören ayrılmaz birde can atan, Öyle bir şehirdir ki tarihe gelmişe geçmişe can katan. Uğrunda ne savaşlar yapılmış olmuş Türklere vatan, Ahh ahh bu şehir ki çağ değiştiren Canım İstanbul. HakanKURTARAN Yüreğinize sağlık Oya hanım. saygıyla ...
Tşk.ler ederim sevgili dost, İzmir de canımız tüm illerimizi seviyorum,İstanbul doğduğum şehir diye belkide , fakat güzelliği de dillere destan...Sevgiler İzmir ilimize...
Kostantiniyye elbet fetholunacaktır,onu fetheden asker ne güzel asker,onu fetheden komutan ne güzel komutandır.Efendimizin müjdelediği şehirden başkası olabilirmi...komutanı güzel askeri güzel... Güleni şöyle dursun ağlayanı bahtiyar Yüreğin ve kalemin varolsun. Tebrikler
Çok tşk.ler ederim Ahmet bey, gerçekten bu tarihi ilimiz İstanbul'umuzun ağlayanı da bahtiyar güleni de...Ne güzel di ifadeleriniz dost kalem... Selamlarımla...
Çok tşk.ler ederim Hasan bey, çok haklısınız dost kalem, doğduğum bu güzel ilimizden zorunlu nedenlerden ayrılıyorum, içimi de yakıyor İstanbul sevgisi ... Selamlarımla... .Saygılar efendim...
İlle de o diyorsunuz Sevenleri olduğunuz Tanıyla gidiyorsunuz Anında da dolduğunuz Ne bu güne ne yarına Beklediğin diyarına Uzanırsın ayarına Leyla gibi solduğunuz
... "Bu şehr- i Stanbul ki bî misl-ü bahâdır / bir sengine yekpâre Acem mülkü fedâdır. Bu İstanbul şehri ki misli benzeri yoktur / bir taşına bütün Acem mülkü fedadır."
Şair Nedim ...
Ben demedim O dedi... Hanımefendi ilginç bir çıkıştı...Yakında Erenköy'ü de sorarsanız şaşmam zataen. Semt semt gezeriz artık güzel İstanbul!u... Tebrik eder saygılar sunarım.