Gülüm, asaletim, özüm arar oldum seni Neredesin? Firarda sensiz yüreğim, doğmaz oldu hayat güneşim Şu fani hayatta, şu dingili bozuk dünyada yalnızım Densiz hayata, hoyrat, zalim zamana kırgınım Gül yârim, arar oldum seni, seni arar oldum gül yüzlüm Nerelerdesin?
Kışı boranı yaşıyorum, aşk ateşinden demlenirken sensiz,özlemi yudumluyorum, Kadehimde kırmızı şarabımsın,sarhoşum, lakin üşüyorum Gece demeden, gündüz demeden seni, evet seni içiyorum İçtikçe hicranım büyüyor, yüreğimi sensiz, yere çalıyorum Gül yüzlü, elma yanaklı, ateş misali, bal dudaklı yarim Kadife tenim, köze düşmüş, yüreğim, aşkım sevgim, benliğim Nerelerdesin?
Sensiz, ne gecem, ne gündüzüm, nede dilimdeki, hecem belli Yabana atma, basite salma, aşkımı, sevdamı, alma sakın ahımı Sen, sen ol kanatma sakın sol yanımı, karatma sabahımı Kadınım, kısrağım, sol yanım ol, aşka sevdaya yazdır adımı Canımın içi, sevgi çiçeğim, alın yazım, kaderim, hüznüm, kederim Barkım, evim, hayata bağlayanım, ılık nefesim, gönül kafesim Nerelerdesin?
Biliyorum aşkım, bitanem, bebeğim, köze düşen yüreğim, zor sevgilisin Sen her türlü sevgiye, aşka, övgüye, layıksın, sen Aslı, Şirin, Leylamsın Aydınlık menzilinle, yüksek medeniyetinle, ufuk çizginle sen bir başkasın Coşkum, sevincim, hüznüm, tatlı bakışım, yürek aşkım, sen olmalısın Gizlim, saklım, salim aklım, onurum, şerefim, hatta beni saran kefenim Son nefesim de bile başucumda sen olmalısın, günahım, sevabım, sırrım Canım Nerelerdesin?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşka ,sevdaya uzanan eller ,umarım boş kalmaz Yaşı ne olursa olsun, yüreklere doğan güneş, eminim kararmaz Duyarlı engin yüreğinize , mahir kaleminize Saygı ile
Sensiz, ne gecem, ne gündüzüm, nede dilimdeki, hecem belli Yabana atma, basite salma, aşkımı, sevdamı, alma sakın ahımı Sen, sen ol kanatma sakın sol yanımı, karatma sabahımı Kadınım, kısrağım, sol yanım ol, aşka sevdaya yazdır adımı Canımın içi, sevgi çiçeğim, alın yazım, kaderim, hüznüm, kederim Barkım, evim, hayata bağlayanım, ılık nefesim, gönül kafesim Nerelerdesin?
Biliyorum aşkım, bitanem, bebeğim, köze düşen yüreğim, zor sevgilisin Sen her türlü sevgiye, aşka, övgüye, layıksın, sen Aslı, Şirin, Leylamsın Aydınlık menzilinle, yüksek medeniyetinle, ufuk çizginle sen bir başkasın Coşkum, sevincim, hüznüm, tatlı bakışım, yürek aşkım, sen olmalısın Gizlim, saklım, salim aklım, onurum, şerefim, hatta beni saran kefenim Son nefesim de bile başucumda sen olmalısın, günahım, sevabım, sırrım Canım Nerelerdesin?
____Şair 67_____ Ali Cemal AĞIRMAN
İçten duygu dolu dizelerdi okudum K U T L U Y O R U M ______________________________Selam usta
Ferdaca aşka maneviyat katan, kutsiyet kazandıran çok arif bir yorum Aşk adına , sevda adına, şiir ve edebiyat adına Asil yüreğe, mahir kaleme engin yüreğe Saygı ve selamlarımla
Canım
Nerelerdesin?
SEVEN YÜREĞİN ÇAĞRISINI MUTLAKA DUYMALI VE GELMELİ DİYORUM DEĞERLİ DOST..
TEBRİKLER AŞK DOLU YÜREĞE HAYIRLI GECELER..SAYGILAR..