Bak, gece abanıyor üzerime Sen görünürlerde yoksun gelip, göğsüme dolsan artık,diyorum içimde üşüyorum ikimizi sürekli dejavu hissiyle yaşamak kahrediyor beni aynaya baktığımda kendimle de bağ kuramıyorum şimdi zamana kurdum saatli bombamı sen ise, çok uzak bir gelecekten el sallıyorsun sevgili bırak, bir film içinde yer alma içime dahil ol,hadi..! oysa,âdeta solup gidiyorsun yüzün, rengin, gözlerin… farkında değilsin “ben” sizliğin… pencere camındaki yansımana bakıyorum köşeden her şey yavaşlasa ,istiyorum olmuyor gittin küçük ayak seslerinde yok artık hayatımda her biri başka koridorlarda yankılanıyor her şeye rağmen hâlâ orada… hâlâ oradasın biliyorum gitsen de…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
…HER ŞEYE RAĞMEN… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
…HER ŞEYE RAĞMEN… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
An'a sarılmak sevda yankısı ve belki de Bir Yürek Yangısı gibi hislerine bağlanmak...Bütün aşklar beyaz başlar, gerçek aşklar beyaz kalır...Süleyman Hocam tebrikler güzel bir yürek sesiydi şiir hüzne rağmen..Saygılarımla efendim..