Ondokuzuncu oda Onsekiz/incinin komşusudur Onsekiz inci dizmeliyim gerdanına şimdi senin Yoksa ödeyemem hakkını; hak aşkla akan sudur…
Ey gönül, ay`la gecegündüz Gökte güneş yolcusuydun Pervaneydin, yana yana dönüp duruyordun, Ne oldu da söndü ateşin Oysa yanmakta ve dönmekte hâlâ güneşin?
Sevginin eli her yere uzanır, kolları uzun Yalnızca sevgi öder Düşeceğin cehennemin diyetini peşin…
Ben bu yüzden borçluyum sana; Üşüyen dalların serçe sıcaklığı ellerinde Cemrece düştün havama, suyuma, toprağıma Hep seni düşüneceğim, baktıkça gecelere Sen ne in ne de cinsin; gökte uçan sevincimsin…
Bir ses gelir, bir ses gider, bilmem hangi kanaldan Aralanır aşkla başka dünyaların kapısı; Telips, yıldızlar da çiçek açar, meyve verir, düşer daldan…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZAMANIN MAHREM ODALARI - 19 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZAMANIN MAHREM ODALARI - 19 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevginin eli her yere uzanır, kolları uzun Yalnızca sevgi öder Düşeceğin cehennemin diyetini peşin…
Ben bu yüzden borçluyum sana; Üşüyen dalların serçe sıcaklığı ellerinde Cemrece düştün havama, suyuma, toprağıma Hep seni düşüneceğim, baktıkça gecelere Sen ne in ne de cinsin; gökte uçan sevincimsin…
Bir ses gelir, bir ses gider, bilmem hangi kanaldan Aralanır aşkla başka dünyaların kapısı; Telips, yıldızlar da çiçek açar, meyve verir, düşer daldan…
Şaban AKTAŞ 7.02.2010
Farklı ama güzel dizeler okudum Usta kalemi engin yüreği alkışlıyorum Kalemin susmasın ______________________________Saygılar selamlar
damakta iz bırakan dizelerdi...severek ve hazla okuduğum müstesna dizelerdi. bu ne güzel bir anlatım, bu ne güzel bir şiir sayın hocam... tebrikler ve saygılar sunuyorum...HŞT
Yalnızca sevgi öder
Düşeceğin cehennemin diyetini peşin…
Ben bu yüzden borçluyum sana;
Üşüyen dalların serçe sıcaklığı ellerinde
Cemrece düştün havama, suyuma, toprağıma
Hep seni düşüneceğim, baktıkça gecelere
Sen ne in ne de cinsin; gökte uçan sevincimsin…
Bir ses gelir, bir ses gider, bilmem hangi kanaldan
Aralanır aşkla başka dünyaların kapısı;
Telips, yıldızlar da çiçek açar, meyve verir, düşer daldan…
Şaban AKTAŞ
7.02.2010
Farklı ama güzel dizeler okudum
Usta kalemi engin yüreği alkışlıyorum
Kalemin susmasın
______________________________Saygılar selamlar