İçinden geçtiğim şehirler gibisin, Her birinde bin bir maceranın kokusu, Her birinde tanımışlıklarım... Bu yüzden ardımda kalan her şehir hasretimdir, Seni hatırlattıkları için...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞEHİRLER GİBİSİN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞEHİRLER GİBİSİN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
koca bir öykünün ilk satırları olacak kadar güzel bir mısraydı.İşte bu yüzden ben sana tutkun, tutuklu, kalmamak için kendimden kaçarcasına şehirlerden kaçtım, oysa her geçtiğim şehir senin hasretinle bir olup boynuma sarılan bir sevda olmuş meğer, şimdi anladım..., diye içimden söyleniverdim...
koca bir öykünün ilk satırları olacak kadar güzel bir mısraydı.İşte bu yüzden ben sana tutkun, tutuklu, kalmamak için kendimden kaçarcasına şehirlerden kaçtım, oysa her geçtiğim şehir senin hasretinle bir olup boynuma sarılan bir sevda olmuş meğer, şimdi anladım..., diye içimden söyleniverdim...
Okuttuğun şiir için teşekkürler peri dostum....
En derin saygı ve selamlarımla...