Mutlu ol bebeğim mutlu ol gönlünce Mutlu ol meleğim mutlu ol ömrünce Senden başkasına kapandı bu gönül Kapı pencere açık bir gün dönünce...
Her nereye gitsem, gölgemsin peşimde Gölgeler yitse bile sen varsın düşümde Ben beni sendeki güzelliklere sakladım Sen yoksan dünyada, yok benim işim de...
Mutlu ol bebeğim mutlu ol gönlünce Mutlu ol meleğim mutlu ol ömrünce Senden başkasına kapandı bu gönül Kapı pencere açık bir gün dönünce...
Yitirme sevincini bin umutla yaşa Çiçeklere dön bak bak hele güneşe Ben beni sendeki güzelliklere sakladım Eksilmesin gülücük gül yüzünde neşe...
Mutlu ol bebeğim mutlu ol gönlünce Mutlu ol meleğim mutlu ol ömrünce Senden başkasına kapandı bu gönül Kapı pencere açık bir gün dönünce...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN BENİ SENDEKİ GÜZELLİKLERE SAKLADIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN BENİ SENDEKİ GÜZELLİKLERE SAKLADIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mutlu ol bebeğim mutlu ol gönlünce
Mutlu ol meleğim mutlu ol ömrünce
Senden başkasına kapandı bu gönül
Kapı pencere açık bir gün dönünce...
Yitirme sevincini bin umutla yaşa
Çiçeklere dön bak bak hele güneşe
Ben beni sendeki güzelliklere sakladım
Eksilmesin gülücük gül yüzünde neşe...
Mutlu ol bebeğim mutlu ol gönlünce
Mutlu ol meleğim mutlu ol ömrünce
Senden başkasına kapandı bu gönül
Kapı pencere açık bir gün dönünce...
Şaban AKTAŞ
22.01.2014-13.59
Türkü tadındaydı severek okudum
Yüreğine kalemine sağlık, kalemin susmasın üstadım
____________________________________Saygılar selamlar