İyiyi, güzeli, doğruyu; bunları bulanı sevmek Doyumsuz bir aşkla dolanı sevmektir sevmek Kötüden, çirkinden, yalandan nefret et Dışı insan, özü hayvan olandan nefret; Yok mu aramızda böyle tipler; hem de ne çok Dil susar, el pusar, kulağı duydumduymaz Haksızlığa hiç karşı koymayan tepkisizler Sağdıkça sağılan iki ayaklı koyun, inek, öküzler!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SALKIM S/ÖĞÜT DALLARI-2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SALKIM S/ÖĞÜT DALLARI-2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İyiyi, güzeli, doğruyu; bunları bulanı sevmek Doyumsuz bir aşkla dolanı sevmektir sevmek Kötüden, çirkinden, yalandan nefret et Dışı insan, özü hayvan olandan nefret; Yok mu aramızda böyle tipler; hem de ne çok Dil susar, el pusar, kulağı duydumduymaz Haksızlığa hiç karşı koymayan tepkisizler Sağdıkça sağılan iki ayaklı koyun, inek, öküzler!
Şaban AKTAŞ 11.01.2014
Usta kalemi okumanın keyfiyle selamladım, Anlatılan iki ayaklı ineklerden o kadar varki etrafımızda..... Kalemin susmasın üstad ___________________________Selamlar