(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
,,, şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
,,, şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanları sevmek kolay olmaz, aşık olmak biraz zaman alır, onu tanıdıkça daha çok seversiniz vede daha çok aşık olursunuz, yolunuz "o" olur, siz "o" olursunuz, ayrılık kapıyı çaldığı zaman iş daha zordur, unutmak sevmekten daha zordur, şiirinize artık "o"nu unutmayı istediğinizi söylerek başlasanızda "o"nu hala çok seviyor vede istiyorsunuz, ondan bir ses bakliyorsunuz,bir "evet", bir kucak, o sesin gelmesi dileğiyle, yüreğinize sağlık, selamlar..
Yürek bir kez sevmeye görsün şiir dostu,her anınız ona endeksli yaşarsınız adeta,söküp atılmıyor ki sol yandan,hele hele özde sevmişse bu yürek,anlamayan utansın bu sevgileri.Bırak yüreğimizde sevgi arsızı olalım o güzel duyguya hiç doymasın gözlerimiz,hep aç gözlü olsun yüreklerimiz,var mı şu fani dünyada sevmekten güzel başka bir şey.Zaten yüreklerimiz sevgiyle bezeli olsaydı,bu dünyanın başka kaderi olurdu.Sevgisizlikler bizleri ne hale getirdi bak hepimiz ne hallerdeyiz sevgisiz yüreklerin elinde,kardeş kardeşi vuruyor,kanları dökülüyor insanoğlunun,Allah yüreklerimizden sevgileri almasın bu sevgi, aşk olur vatan olur ana baba kardeş sevgisi olur,sevgisiz yürekler her zaman yalnız kalmaya mahkumdurlar,sevgiyle geçeçek bir ömür asla sıkıcı olmayacaktır,sevilin sevin,sevelim sevilelim.Kutlarım.
saygilarimlan