(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Evrimleşerek Ayrılalım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Evrimleşerek Ayrılalım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her ne kadar kaderin en acılı günlerinde yapılan bir zamanın eşiğinde işlenen bir suçun aynı zaman ve şartlar içersinde anlatılmaya çalışılan bir konu gibi.. aslında böyle durumlarda çok daha ağır konuşulup söylenebiliyor fakat her ne kadar söylenmek istese de insanın kendi içinden bir türlü çıkamıyor ve böyle tatlı bir tebessüm gibi işleniyor...
evet çok zor sev emek ver yıllarını hiçe say.. her şeyin olsun çok şeyin olsun.. ama bir zaman sonra hiç bir şey olmadığını anlamak.. öyle zor ve öyle kötü bir his ki bazen insan ne anlatabiliyor ne konuşabiliyor bazen de sağır ve dilsiz gibi içinde saklıyor... imkansız dediğin her şey gelip seni bulup önce kalbinden sonra ise gelip sırtından vuruyor ve ne zaman bir güzele güzel desek ne zaman bir iyiye iyi desek her daim zamanla sırtımıza işleniyor ağırlı ve bir süre sonra kaldıramıyoruz kabahatını..
oysa ne özürler dilenir her hatanın ardından.. oysa ne dönüşler yapılır tatlı dillerin ardından.. ve ne sevgi ve ne aşklar yaşanır güvenip sonra kandığımız... ve her defasında suya düşen bir hayat ve içinde boğulan bir yaşam ve yine günden güne aklımıza düşen ve bazen kendi güvenimizi bile defalarca yitiren sonsuzluk dolu itiraflar..
aslında kim teperse tepsin veya ne teperse tepsin bir yere çarpıp yine geri dönüyor.. acıtmaz ki vicdan yoksa.. kanatmaz ki yarası yoksa.. üzülmez ki kalbi yoksa..
hani nafile her ne olursa olsun bazen alışmış kudurmuştan beterdir derler ya da içinde varsa her daim ve karşına çıkacaktır beklemek gerekir ama işte olan zamana yani sevene yada değer verene yada ömründen alıp aşkına verene oluyor...
Kısa kısa mısraların ardına saklamış içinde hüzünle dolaşan insanları yaşatan kocaman bir şiir olmuş...
Gönülden kutlarım sizi ve yazan kaleminizi..daimi olsun..
Asabiyken de şiir yazılabiliyormuş meğerse! Şiirin başı ütopik bir aşk gibi, sonu beygir... Ama yakışıklı duruyor her sözcük, şiirlerinizde. Tebriklerimle...
"Erkek milletinin en iyisinin canı tuvalette çıksın" der kimden dumuşsa:)
İyiki babam tuvalette ölmedi, çünkü gerçekten iyiydi.
Amaa.. iyilik ilişki ya da evliliklerde kâr etmiyor. İki kötü de pek alâ anlaşabilir. Uyum, zevkler çok önemli, bir de kendi çevrenden kültüründen olacak. Çok konuştum yani yazdım..
Mizansel olabilir ama,beygir at yarışları bazı sevgileri yok edip haneleri söndürdüğü geldi aklıma.Yüreğiniz i üzmeyin gidenler gitsin arkada kalanlar yeter. Değerli şiirinizi kutlarım saygılarımla.
TEPSİN ÜSTADE, TEPSİN BÖYLE HAYIRSIZ KOCALARI BEYGİR TEPSİN. AMA SANKİ BANA EŞEK TEPMESİ DAHA SERT GİBİ GELİYOR. DİLİMİZDE HEP BEYGİR TEPSİN TABİRİ DOLAŞTIĞINDAN OLABİLİR DİYEREK SAYGILARIMI SUNUYORUM
Bu tip insan için üzülmeye değmez sevgili leni Sen güzel yürekli bir insansın bunlara layık değilsin Eşeklerden önce senin tepmem isabet olmuş hoşça kal
Aşk sızınsa mehtapta zehrin akıt gitsin Düştüğünde yüzün gölgelere habersiz hançersiz Sevgiyle sarıl kaleme dök içini gitsin
bazan insan hayatta aradını bulsada haketmez yaşadıklarını ama inatla dimdik durmalı yıkılmak yok aynadaki senle sıkça yüzleş ki seni yaşatsın güçlü kılsın inadın şair
güzel şiirdi hayatın kavislediği ve bütün gerçekliğiyle. biz yıldızları devşiririz o derki ne o ya... ne olacak seni dinlerken topladım bu aşk yıldızlarını . hatırana yazdım bu dertli şiirleri. anlamaz. o sinemalarda film seyretmişte ay tabak gibiymişte.