BEKLERİM SENİ
Çevirmiş yönünü sevdalım benden
Dön yaşayamamki seni görmeden Donar canımdaki kan istemeden Çıkarım yollarda seni beklerim Bahar göremem sen ışık vermesen Kururum kırılır dallarım gelmesen Yaprağım dökerim hazan gelmeden Bakarım yollarda seni beklerim Yollarda izini arar sürerim Yüreğim pareli özler gezerim Sinemi dertlere örsler ederim Dalarım yollarda seni beklerim Yaşamadın bilmen nedirki?hasret Umutlarıma sen verdin hep hayret Yoruldum içimde kalmadı gayret Akarım yollarda seni beklerim Gönül kalemi çok kötü vurdun Gülcenin ömrüne tuzaklar kurdun Ölmeden gözlere toprak doldurdun Kalırım yollarda seni beklerim. GÜLCE |
Gülcenin ömrüne tuzaklar kurdun
Ölmeden gözlere toprak doldurdun
Kalırım yollarda seni beklerim.
Sevgili şairem,özlemek, kavusmayi beklemek, ufacik ve gücsüz bir kuşun bahari bekleyişi gibidir... Dilini bilmediklerinin ülkesinden esen zemheri soğuğuna karsi olan mecburi istikametlerimizle, anlamsizca yürürken bulur kendini insan....Beklersin sevgiliyi,gittiği günden bu yana,gözlerini yollara döktüp beklersin...Kulağın hep seste, telefonda, televizyonda,bir haber, bir ses, bir iz beklersin....Durmaksızın ,sabırla beklersin... sokağın ucunda belireceği anı beklersin ,sokağından her geçeni ona benzetirsin ,tüm gözlerinle yüreğinle beklersin, dahası artık bilirsin gelmeyeceğini yine de dört gözle beklersin.....Beklemeyi uzatan sebepleri yaratanlara karsi tevekkülle beklersin fakat beklemek en zor geçen saatlerdir... Günün ,gecenin herhangi bir saatinde telefonunuz çalacak,mesaj gelecektir ve gecenin bir körü uyku tutmaz hala,aklınıza mıh gibi çakılmıştır yaşadıklarınız ama artık yoktur,gelmeyecektir...Sesi,seni seviyorum deyişi,sana sarılışı,koruyup kollayışı silik,fulû bir hatıra olur kanatır canınızı...Beklerken gelmeyeceğini bilmek çok acı fakat herşeye rağmen uzaktaki sıcaklığına varlığına tutunup ummak,umudedip beklemek sevdalıya yaşama sebebinizdir...Yeter ki,nefes aldığını bilin... Zaten beklerken kocaman gülümsemeye değmezmi hayat....Beklenen kişi, başka bir yerde beklenildiğini bilmeden ve/veya önemsemeden herhangi bir şey yaptığı sürece çok değişik azaplar veren eylem(sizlik) tir beklemek ....
Sizi gönülden tebrik ediyorum sevgili şairem,sevgiliye duyulan hasretin yürek burkan gönül vurgununu muhteşem bir dille resmstmeniz içimi acıttı... özlemini çektiğiniz,beklediğiniz ,yüreğinizi avuçlarına koyduğunuz sevdanız,sizi umutlu bir bekleyişe bırakmadıysa beklemek neye yarar...?Diyeceksiniz ki,umutsuz beklemek bile güzeldir sevdalıyı...Öyle ise,açık olsun yolu sevdalıların...Beklemeyede kavuşmayada bismillah......
Yüreğine kalemine sağlık sevgili şairem,umutlarınız hep baharlara takılı kalsın...Gönlüm dolusu sevgilerimle...................... peri