Ne kara bir kış ne de bir hazan. Mevsimlerden ilkbahar ve ben yine çay bahçesinde çayımı yudumluyorum. Yan masada iki genç konuşuyor. Ben istemeden kulak misafiri oluyorum. Belli ki yeni tanışmışlar. Delikanlı genç kıza karşı duygularını anlatmakta zorluk çekiyor. Dili lal olmuş gibi duruyor. Birden kelimeler ağzından çkıyor,tam seni seviyorum diyecek ama yine duraklıyor. Heyecan sarıyor,Delikanlıyı Ayakları tir tir titriyor, Utangaçlığından olsa gerek saçını kaşıyor. Terlemesi ayrı bir dert. Neyse ki kız anlıyor, Delikanlının ona söyleyipte kelimelere dökemediği o şeyi. ve kız başlıyor. Delikanlıya bakıp, Bunda utanılacak ve heyecana kapılacak bir şey yok diyor,ve ekliyor. Ne bir gülüş ne bir bekleyiş, Asılsızdır o terleyiş, Olayın özü iki kelimelik bir söyleyiş, Seni seviyorum demen yeterli diyor ve sözü delikanlıya bırakıyor. BU sefer delikanlı başlıyor,haklısın diye Ne bir gülüş ne bir bekleyiş, Asılsızdır bu terleyiş, Olayın özü iki kelimelik bir söyleyiş Seni seviyorum der ve atar o üstündeki büyük heyecanı ve sarılırlar birbirlerine "seni seviyorum"diye........
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
"OLAYIN ÖZÜ" şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"OLAYIN ÖZÜ" şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sanki insana güzel bir aşk filmi izletir gibi bir şiir bu harika anlatımı iyiki tesadüf okudum çok değişik ve güzeldi. tebrikler. saygı ve sevgilerimi sunuyorum. hoşçakalın.
Ne kara bir kış ne de bir hazan. Mevsimlerden ilkbahar ve ben yine çay bahçesinde çayımı yudumluyorum. Yan masada iki genç konuşuyor. Ben istemeden kulak misafiri oluyorum. Belli ki yeni tanışmışlar. Delikanlı genç kıza karşı duygularını anlatmakta zorluk çekiyor. Dili lal olmuş gibi duruyor. Birden kelimeler ağzından çkıyor,tam seni seviyorum diyecek ama yine duraklıyor.
degerli dost güzel yakalamıssın ve kaleme almıssın yuregıne saglık cok güzel vede herkesin duymasını istediği en güzel şey
valla sonunda ne olcak acaba diye merak ettim şiiri okurken sonu güzel bitmiş.. herşeyin sonuda bu şiirdeki gibi olsa keşke.. yüreğine sağlık değişik bir şiir olmuş..
tebrikler.
saygı ve sevgilerimi sunuyorum.
hoşçakalın.