sevgili kardeşlerim eşim 24 aralık 2013 akşamı vefat etmiştir. Beni seven kardeşlerim ruhuna bir fatiha okursa mutlu olurum Gözyaşlarımla sevgi ve selamlarımı gönderiyoru. Hepinizi çok seviyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
vefat şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
vefat şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli ablam kusura bakma geç kalmış bir yorumdur çok çok üzüldüm Başın sağ olsun ALLAH rahmet eylesin bu yük ağır yük büyük kayıp ALLAH sabırlar versin Emir büyük yerden canım benim elden ne gelir
Kusura bakma bende yirmi gündür bilgi sayar açmıyorum kızım ameliyat oldu onun yanındaydım Tekrar başın sağ olsun eşinin mekanı cennet olsun dualarım seninle ALLAHA emanet ol
Sevgili hocam öncelikle başınız sağolsun Rabbim eşinizin mekanını Cennet-ül Firdevse nail eder inşAllah.. Hepimiz topraktan geldik yine ona döneceğiz bu dünyada hepimiz musafiriz ve aslı olan asıl mekanımız ahirettir Rabbimize laik kullar olma yolunda aldığımız her nefesin şükrünü ederek dua edelim acının ne demek olduğunu iyi biliyorum tek tesellim birgün onlarla bir daha ayrılmamak üzere buluşacak olmamdır.. Acınızı paylaşıyor ve metanetli olmanızı diliyorum.. Saygı ve sevgilerimle dua ile..
SUZAN HOCAM.İNANIN ÇOK ÜZÜLDÜM.ALLAH RAHMET EYLESİN,CENNETİ ÂLÂ MEKÂNI OLSUN.ALLAH SİZLERE DE SABIR VERSİN. NE KADAR ACI ÇEKTİĞİZİ ANLIYORUM.MAALESEF HEPİMİZ FANİYİZ.NETİCE GİDECEĞİMİZ YER ÖBÜR DÜNYA.ALLAH CÜMLEMİZİN GÜNAHI VARSA AFFETSİN.. TEKRAR BAŞINIZ SAĞ OLSUN. SELAM VE SAYGILAR.
Değerli hocam. çok değerli eşinizin vefatını bu gün üzüntü içinde okudum. Eşinize ALLAH'tan rahmet siz değerli ailesinede baş sağlığı diliyorum. Eşinize elinizden geldiği kadar sabırla , umutla gereken her şeyi bıkmadan yorulmadan yaptığınızı biliyorum. ALLAH size uzun ömür versin çocuklarınızla birlikte. hayata daha sıkı tutunun. Eşinizin mekanı cennet olsun.ALLAH rahmet eylesin.Dualarım siz ve aileniz için ,Değerli , çilekeş , güzel kalpli hocam.
basiniz sagolsun.Allah rahmet eylesin.babam rahmetlinin sôzleri geldi aklima"iyi insan kisin ayazda ôlûr, zaten sevelerimin içi yaniyor aciimla bir de teni yanmasin gûnesten kabrim basinda "diye anlatirdi.ahrete gôçenlermizin mekani cennet olsun.Allah sabir versin.sevdiklerimizi kaybettigimizde 40 mum yanarmis yûrekte zamanla tûm mumlar bir bir erir sônermis tek bir mum kalirmis ômrûmûzce usul usul yanan yandikça yûregimizin ucunu sizlatan.Allah a emanet olun .selam ve dua ile...
korktuğumuz başa geliyor gardaş, epeydir yokluğunuzun buna işaret ettiğinden kabullenemesem de! aklımdaydı hep.. şimdi geldim açtığım ilk şeydi iletin
hayat içinde hepsi var başımız sağ olsun.. biz de dün abimi defnettik.. gece geldim tarifi yok bunun.. gerçek bu
sevgili Eşinize rahmet dilerim. O'na yakışsın O'ndan sonra olanlar yeter sizden yana da kaygımız yok evelallah yeğenlerimizin de.. sevdiklerinin, sevenlerinizde.. hepimizin başı sağ olsun
Cennet Mekan Olsunlar Allaha emanet olasınız Sevgili Hocam.
öğretmeniiimm başın sağ olsun eşinize Allah rahmet etsin bilmiyordum birde bilmeden yeni yılınızı kutlamıştım çok özür dilerim ben hiç açmıyordum sadece yeni yılda şiir yazıp çıktım dostların yeni yılını kutladım sınavlara kadar açmadım acını paylaşıyor allah sizlere uzun ömür versin diyorum
başınız sağ olsun. Allah siz geride kalan ailesine ve dostlarına sabırlar vesin. onunla birlikte tüm geçmişlerimizin ve bizlerin geçmiş günahlarını affetsin.
Başınız sağ olsun değerli hocam.Çok üzüldüm.Allah sabır versin mekanı cennet olsun. Hasta mıydı. Gerçi sormaya gerek yok. Vadesi dolan gidecek.Hepimiz aynı yere gideceğiz. Ölümümün de yaşamın da hayırlısı.
Sevgili Suzan Ablam ''İNNA LİLLAHİ VE İNNA İLEYHİ RACİUN'' Her canlı mutlak ölümü tadacaktır Buyuruyor Yüce mevla Allah rahmetiyle muamele eylesin mekanı cennet olsun Rabbım kabirini nur eylesin sizlerede büyük sabırlar ihsan eylesin. Hepimizin gideceğimiz yer orasıdır SİZLERİN ŞAHSINDA TÜM SEVENLERİNİN BAŞI SAĞ OLSUN MERHMUN RUHUNA FATİHA
Allah gani gani rahmet etsin mekanı cennet olsun dost size de yaratandan sabır ve metanet niyaz ederim başın sağ olsun dost elden bir şey gelmiyor her şey bir kader duam seninle dost kal esenlik içinde...
<<<<<<ablacığım haberi üzüntü içinde okudum. Başınız sağolsun. Allah rahmet etsin, Bol sabırar diliyorum. Ne yaparsın hayat böyle işte. Ölüme karşı koyamıyoruz. Yüregimiz seninle.
Ölüm güzel şey,budur perde ardından haber... Hiç güzel olmasaydı ölürmüydü peygamber?... Öleceğiz müjdeler olsun,müjdeler olsun ! Ölümüde öldüren Rabbe secdeler olsun!
Kapı kapı, yolun son kapısı ölümse; Her kapıda ağlayıp o kapıda gülümse! O demdeki,perdeler kalkar,perdeler iner, Azraile hoşgeldin,diyebilmekte hüner...
Suzan hocam o gün daha sağ olsun Cevdet hocamın bir şiir gurubundaki durusuyla hüzünlü haberi aldım.Size acınız taze iken ulaşamadım. Başınız sağ olsun Allah geride kalan sevdiklerine sabırlar versin.MEKANI CENNET OLSUN.
"Kalü inna liilahi ve inna ileyhi raciun." Ablacığım Allah size sabırlar verisn, Eşinizi Allah affi mahfiret eylesin, günalarını bağışlasın, sevaplarını bol eylesin, mekanını cennet eylesin, Allah rahmetini eksik eylemesin. Nur içinde yatsın. Üüldüm fakat hepimizde o güzel yolun yolcusuyuz. Allah imandan, Kur-an'dan, Resülü Mumamdden ayırmasın tekrar başınızn sağ olsun, Allay sabırlar versin.
Değerli kardeşim Suzan hanımefendi, Allah sabırlar versin, ölüm kırk başlı çıra, umarım hergün söner biri, biri de kalırmış ebedi...sevgilerim ve dualarım sizinle, geride kalanlara sağlıklı ömürler diliyorum, saygılarımla selamlar. eminnur.
Suzan hanım başınız sağ olsun..Allah yattığı yeri pir nur eylesin... önce siz olmak üzere tüm yakınlarınıza sabır diliyorum... ve bir insan olarak tüm dünya haklarımız helal olsun saygı ve dualarımla
Sn Suzan Hanım Kardeşim. Eşinize Allah' tan rahmet, sizlere de sabır diliyorum. Bende Aynı tarihte Annemi kaybettim. Nasıl istersek öyle yaşayalım, fakat unutmayalım ki, bir gün mutlaka öleceğiz. Kimi seversek sevelim ama unutmayalım ki bir gün ondan da ayrılacağız. Dilediğimiz gibi davranalım, lakin şu da aklımızda olsun, her yaptığımızın karşılığını mutlaka göreceğiz. Saygı ve sevgi ile kalın.
Rahman ve Rahim olan Rabbim merhametiyle tecellî etsin inşaallah. Müteveffanın ardında kalan sizlere sabır ve metanet niyaz ediyorum. Mekânı Cennet olur inşaallah. Hiç esirgenmeyecek olan, dostun dosta duası ve Fatiha'sıdır. Mevlâ kabul eyleye..