(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ELİPS! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ELİPS! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biz insanlar bozuyoruz dünyamızın dengesini,ahengini.Oysa değerini bilsek, çok daha güzel yaşanabilirdi.Her anlamda , dört bir yanda. Tebrik ediyorum,kısa fakat dünyalar barındıran dizelerdi değerli şairem.Sevgilerimle.
Ademoğlu/ademkızı var ya ademolu/ademkızı dünyayı rezil edebiliyor isters ah bir isterse vezir de edebiliyor... Şiir kısa ,ama söylemek istediğ sayfalar dolusu ... Teşekkür ederim saygılar.
Dünya yuvarlaktın Elips oldun Denklemi kim bozdu..? Geometrik hesaplaşma
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; FARKLI BİR BAKIŞ AÇISI FARKLI YAKLAŞIMDI..GÜZEL VE ANLAMLIYDI ...YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞLIK . SELAM VE SAYGIMLA
Çok teşekkür ederim değerli komutanımıza, çocuklarımız için yeni doğacak canlar için , her birimiz bu güzelim dünyamızı sevgiyle özveriyle kucaklamak dileğimle...
Çok güzel bir soru? Kim bozabilirki insandan başka, Birde kalkarız dünyayı suçlamaya. Oya hanım haklıydı, Dünya elips oval, vay dünyamız vayyyyyyyy. Sevgiler şairem hayırlı sabahlar........................
Maalesef değerli dost maalesef, bizlere sunulan güzelliklere aklımız yetmez ken birde nankörlük yapmaktayız...Çocuklarımız için doğacak canlar için biraz duyarlı olsak bir kişi binkişi ile yola çıkarım hep...zararın neresinden dönsek kar diyorum ...Sevgilerimle...
Dünyamızın elini pis edenleri bulmak o kadar zor değil bence Oya hanım! Temiz elli insanların iş başına getirilmesiyle yaşanılır bir yeryüzünü ancak bırakabileceğiz bizden sonrakilere! Tebriklerimi iletiyorum. Sevgi, saygı ve selâmlarımla...
Anlıyoruz anlıyorlar ama anlamak istemeyenler var..Güzelim yaşanası dünyamızı ne yazıkki kirletip çirkinleştiriyorlar. Kısa ve öz anlatımınız çok şeyi anlatıyor OYA hocam kutlarım saygılarımla.
ELİPS!
Dünya yuvarlaktın
Elips oldun
Denklemi kim bozdu..?
Geometrik hesaplaşma
Oya Gedik
Tebrikler Oya hanım ...güzel bir soru saklı dizelerde ....ve her kes suçlu...sevgilerimle...