Adalet denilen şey hükmünü icra etsin İster vursun zincire isterse ücra etsin O zaman iyi kötü çıkar elbet meydana Yeter ki hakikati apaçık mecra etsin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Adalet şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Adalet şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Adalet denilen şey hükmünü icra etsin İster vursun zincire isterse ücra etsin O zaman iyi kötü çıkar elbet meydana Yeter ki hakikati apaçık mecra etsin...
01.01.2014 Kütahya
Adalet herkese eşit olmalı ve zamanında adalet olmalı eskilerin deyimiyle geciken Adalet adalet değil usta Anlamlı ve dört dörtlük............... ________________________________Saygılar
Herkes adalete boyun eğse, mekanizmalarıyla uğraşıp terazisinin ayarlarını bozmasa ne güzel ve yaşanılası bir dünya olurdu; neylersiniz ki zamana ve zemine, hatta "at sahibine göre kişner" sözü gibi malike göre dahi değişkenlik göstermekte bizim gözlemimize göre adalet... "Dün başka, bugün başka; dün iyi, bugün kötü.... Ele tamam, bize gelince olmaz.." gibi ne çok söz var ki bizlerdeki adalet duygularını sarstı ve incitti... Sözler eylemlerle desteklenmediği müddetçe adalet olmaz, makamın, mevkinin olmadığı dünyevi şeyleri sayarsak; -İbadethanelerde ibadet anları; -Mezara girmek; -Hakim-Yargıç karşısında olmak; gibi bir kaç tane şey söyleyebiliriz...
Bir dörtlüğe çok mana sığdırmışsınız üstad... Teşekkürler kaleminize... Selam ve saygılar...
Adalet denilen şey hükmünü icra etsin
İster vursun zincire isterse ücra etsin
O zaman iyi kötü çıkar elbet meydana
Yeter ki hakikati apaçık mecra etsin...
01.01.2014 Kütahya
Adalet herkese eşit olmalı ve zamanında adalet olmalı eskilerin deyimiyle geciken Adalet adalet değil usta
Anlamlı ve dört dörtlük...............
________________________________Saygılar