Arkadaş kış ortasında yaz getiren, Dost çöl ortasında suyunu paylaşandır. Sizler değerli arkadaşlarım dostlarım hepinizi ayrı ayrı öpüyorum herkesin yeni yılını kutluyorum Umarım yeni yıl da hep sağlıklı, huzurlu, özgür ve mutlu yaşarsınız iyi seneler sevgiler.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Merhaba şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Merhaba şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dost çöl ortasında suyunu paylaşandır. Çok anlamlı, vazgeçilmez bir dize. Tebrik ederim. Bazı şiirlerinizi inceledim. Sizin sayfanıza ilk defa geldim ancak bu kadar güzel bir düşünceye, bu kadar güzel bir yüreğe rastlamaktan ne kadar memnun olduğumu anlatamam. Var olun. Bütün güzel şiirler sizin olsun! Allaha emanet olun. Şiir için teşekkür ederim. Bana çok şey düşündürdü.
Uzun zamandır deftere yazmadım ben de sizi tanımaktan şeref duydum çok teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için güzel paylaşımlarda görüşmek üzre sevgiyle kalın.her daim huzurlu ve özgür olun zaten gerisini siz halledersiniz.sevgiler
mutluluğun, huzurun, sağlık ve başarıların yılbaşıyla kalmasın.. bir ömür mutluluklar dilerim..bir ömür boyu başarı, sağlık ve huzur dilerim..Rabb im sizin gibileri bin etsin, bin yaşatsın..nice yıllara koca şair..saygılarımla..sağlıcakla kalınız..
KURBAN OLURUM SENİ YARADANA DA SANA DA İYİ Kİ VARSIN RABBİM SENİN GİBİLERİ DE BİN YÜZ BİN ETSIN BİN YAŞATSIN HER DAİM GÜZEL YAŞA İNŞALLAH SEVGİLERİMLE GÖZLERİNDEN YANAKLARINDAN ÖPERİM
Bütün güzel şiirler sizin olsun! Allaha emanet olun. Şiir için teşekkür ederim. Bana çok şey düşündürdü.