Ne diyor vatan Çanakale zaferimdir Sarıkamış en büyük yaram Bana ihanet edenler Yediğiniz her lokma olsun haram ve Nihat diyor ki Ey soysuz Eminim utanıyor senden atan Diyor ki sana bıraktım bir cennetvatan Sen sür güzel hayat ya da saltanat Bari bırak mezarımda beni rahat.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖZÜM SANA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖZÜM SANA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri şahsî menfaatlerini, müstevlilerin siyasi emelleriyle tevhit edebilirler. Millet, fakr ü zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir.
Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur!...M. Kemal Atatürk ...asil kanımızı da mahvetti bu adi insanlar..kahroluyoruz ama bir gün hak ettikleri yeri bu dünyada görmeseler de ahirette mutlaka ilahi adalet tecelli edecektir..tebrik ve saygılarımla sayın şairim..sağlıcakla kalınız..
Teşekkürler değerli kardeşim dostum yüreği kafasından büyük adam . sizleri gördükce ben hala ümidimi koruyorum . hakkıdır haka tapan milletimin istiklal diyorum ama bir yandan da Acı çekiyor bu millet acı Nasılda kırdılar yüz yıllık tacı demekten de kendimi alamıyorum sevgiler gönderiyorum güzel insan kib Rabbim sizleri korusun inşallah
Harika bir serbest vezin şiiri okudum. Anlam doluydu ve anlatımı mükemmeldi. İmgeler yerli yerinde ve etkiliydi. Değerli kalemi yürekten Tebrik ederim. En içten selam ve saygılarımla. Nice böyle anlamlı ve güzel şiirlere…
Teşekkürler yüreği kafasından büyük adam . seni seviyorum. ve ben sizleri görünce ümidimi hala yitirmiyorum Hakkıdır hakka tapan milletimin istiklal. ama yinede Acı çekiyor bu millet acı / Nasılda kırdılar yüz yıllık tacı demekten de kendimi alamıyorum sevgiler gönderiyorum Rabbim sizleri korusun inşallah kib güzel insan.
teşekkürler yüreği kafasından büyük adam. seni seviyorum ve ben sizleri görünce hala ümidimi yitirmiyorum. hakkı dır haka tapan milletimin istiklal. ama yinede Acı çekiyor bu mıllet acı / Nasıl da kırdılar yüz yıllık tacı demekten de kendimi alamıyorum sevgiler gönderiyorum rabbim sizleri korusun inşallah kib güzel insan
çok , çok teşekkür ederim duyarlı yüreğinize siz ustalara çırak ve layık olmay çalışıyorum. sesime ses vern değerli yüreğinizi de kutluyorum yüreğim kabardı aklıma geldi yazmasam olmazdı beyenmenize çok sevindim teşekkürler saygılar sevgiler kib lütfen
Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur!...M. Kemal Atatürk ...asil kanımızı da mahvetti bu adi insanlar..kahroluyoruz ama bir gün hak ettikleri yeri bu dünyada görmeseler de ahirette mutlaka ilahi adalet tecelli edecektir..tebrik ve saygılarımla sayın şairim..sağlıcakla kalınız..