(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YILBAŞI TERS BANA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YILBAŞI TERS BANA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Herkes kendine göre bir kılıf bulmuş Ramazan kardeşim. Allah razı olsun kaleminden ve senden. Vay efendim yılbaşı ve noel ayrıymış. Vay efendim noel baba türkiye topraklaından çıkmış. Öyle ya da böyle bu olayın dinimizle ilgisi var mı. Yok. O zaman mevzu bitmiştir. Hele yapılan rezaletler, içilen içkiler, kazalar, ırza tecavüzler hangi olumsuzluğu sayacaksın... Tebrik ederim. Sağlıcakla.
dost yılbaşı Mekke'nin kurtuluşu onu niye kutlamazlar Afet hanım Noel'le yılbaşını ayırmak gereğini belirtmişte 25 aralıkta başlayan bir hafta süren Noel yani yeni yılın 2 sine kadar sürdüğünü düşünmüyor nedense hem Noel hem Hristiyan geleneği onlarda bizim nevruzumuzu kutlasınlar da bir de biz görelim nerde sadece aptal olan bizleriz sağcısı solcusu ile bu yanlışın içindeyiz tüm memleketçe solcu için orda kapitalizme oyuncak olmak yok mu nasıl bir anlayıştır bu bir türlü anlayamadım....duyarlı yüreğine sevgiler sunuyorum kal esenlikte...
Yılbaşı kutlamasının Hıristiyan dünyasının bayram olarak kabul ettiği Noel’le alâkası yoktur. Hıristiyanlar arasında Noel kutlamaları Hz. İsa’nın doğum tarihi olarak kabul edilen 25 Aralıkta başlar ve bir hafta devam eder. Dinî bir özellik taşır. Bizim için ise yılbaşı sadece bir takvim olayıdır, hiçbir dinî özelliği yoktur. Yılbaşı ile noeli karıştırmamak gerektiğini düşünüyorum, beenim düşüncemdir kimseyi bağlamaz.
Allah razı olsun kaleminden ve senden.
Vay efendim yılbaşı ve noel ayrıymış. Vay efendim noel baba türkiye topraklaından çıkmış. Öyle ya da böyle bu olayın dinimizle ilgisi var mı. Yok.
O zaman mevzu bitmiştir. Hele yapılan rezaletler, içilen içkiler, kazalar, ırza tecavüzler hangi olumsuzluğu sayacaksın...
Tebrik ederim.
Sağlıcakla.