(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İZAH-I ZAMANDIR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İZAH-I ZAMANDIR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah üstadım, vaktiyle ne güzel söylemiştin “Haksızdan hak beklemek haksızlıktır” demiştin
Kurt tebelleş olurdu sürümüze eskiden Çobanın kendisidir şimdi mülkü zâyeden
H ER GELEN GİDENİ ARATIYOR NE YAZIK Kİ GÜNDEMİ HAKKIYLA ANLATAN BEYİT BEYİT MÜKEMMEL DİZELER TEBRİK EDİYORUM DUYARLI YÜREĞİNİZİ USTA KALEMİNİZİ DEĞERLİ DOST YÜREK BAŞARILARINIZ DAİM OLSUN SAYGILARIMLA.
Bayramlarda , oturduğumuz masaları ilkokulun bahçesine taşırdık.Köy halkı gelir otururdu,şiirlerimizi dinlerdi. Ardından skeç gelirdi. Ağa,masanın başında kurulmuş oturuyor. Çoban,kepeneğini giymiş,omuzunda sopası,sopaya sarılı koyun derisi.Ağanın elini öptükten sonra sıralıyor; -Yağmur yağdı gök çatladı. -Eeee -72 sinin ödü patladı. -Önden gitti baş toklu. -Arkasından beş toklu. -Onunu verdim kasaba. -Onunu katma hesaba. -Kurt kaptı birisini. -Birisinin getirdim derisini diyerek deriyi ağanın önüne atar. Ağa , 100 koyunumu mahvettin diye bağırır ve masanın üzerindeki tabağı çobanın yüzüne fırlatır. Tabaktaki yoğurt,çobanın yüzünü bembeyaz yapmıştır. Seyirciye dönerek; -Hesabını düz verenin yüzü böyle ak çıkar der. Şiiriniz beni yıllar öncesine götürdü değerli arkadaşım. Kutluyorum kaleminizi. Sağlıcakla kalınız...
hizmet, dünde vardı, bu gün de var, inşaallah yarınlarda olacaktır..hizmetle uğraşanlarla dün de tarih sahnesinden silinip gitti, bugün de silinecek, yarında... ... söylenecek çook şey var bu harika şiire..ben tebrik ve saygılarımı bırakıyorum sayın Hoca'm...sağlıcakla kalınız..
Zaten ortada ihtilaf yok. İslama göre bakış var; bir... Makyavelist bakış var; iki... Slogan İslamcılığı (haşa İslamiyetten) değil mi Ortadoğunun bu günkü hali? Ve bu gün nereye koşuyor, Ortadoğuyu muhtarsız köy hükmünde görenler? Ne yaşa, ne ilme, ne çekilmiş çileye saygısı var birinin... İnine çekilmiş görüyor halini Müslüman kardeşinin...
Şimdi Allah için soralım! Ceza suçun nevindendir, orantısız güç ve her muhalifi takip, fişleme kakma ve itme hangi işlenmiş suçn karşılığıdır. Ortada bir vehim, "koltuklarımıza göz diktiniz!" Ortada bir realite; çaldınız, çırptınız, götürdünüz, yediniz!
Ah üstadım, vaktiyle ne güzel söylemiştin
“Haksızdan hak beklemek haksızlıktır” demiştin
Kurt tebelleş olurdu sürümüze eskiden
Çobanın kendisidir şimdi mülkü zâyeden
H ER GELEN GİDENİ ARATIYOR NE YAZIK Kİ GÜNDEMİ HAKKIYLA ANLATAN BEYİT BEYİT MÜKEMMEL DİZELER TEBRİK EDİYORUM DUYARLI YÜREĞİNİZİ USTA KALEMİNİZİ DEĞERLİ DOST YÜREK BAŞARILARINIZ DAİM OLSUN SAYGILARIMLA.