(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENSİZLİĞİN AYAZINDA ÜŞÜRÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENSİZLİĞİN AYAZINDA ÜŞÜRÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ölümden de ağır gelirken hasret Sensiz geçecek bir ömre yanarım Hicranıma derman olmaz da hayat Talihsiz bir zamanda yok olurum .
Allah sağlıklı uzun ömürler versin,,yılların unutturamadığı sevgiliye hasret dizeleri hani bekleyenim olsa da bu yollar tükenmese diyor ya şair böyle bir sevgi taşıyorsa yürek elbette o da sevilmiştir bir zamanlar da olsa onu yürekte taşımak da güzeldir değerli hocam vefalı sevgi dolu yüreğinize duygularınıza sağlık her daim mutlu olun ilham ırmaklarınız hep sevgiye çağlasın. saygılarımla.
Yaban ellerde solsa da bu gönlüm Kuruyan umutlara su veririm Hüzün içinde ağlarken can-özüm Sensizliğin ayazında üşürüm
Gönülde taht kuran sevgiliye yazılan umutsuz duygular yine dizelere berrak sular gibi akmış. Beğeniyle okudum. Naif gönlünüz dert görmesin.Selam saygılar.
Merhaba sevgili kani Bu şiirde hayattan bıkmışlık ve küsmüştük hissettim hocam inşallah yanılmışımdır Sizin şiirlerinizi tanırım ben sevgi özlem vehasret içine girmiş bir feryat olurdu hoşça kalın her şey gönlünüzde olsun
GÜLER HANIM ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM BU DEĞERLİ YORUM İÇİN..DEĞİL..DEĞİL ..HİÇ BİR ZAMAN HAYATA VE SEVDİKLERİME KÜŞMÜŞLÜK YAPMADIM..HAYATIN NİCE SİİLESİNİ YEDİK..TAM TERSİ OLGUNLAŞTIRDI..YOK YOK ÖYLE UFAK TEFEK ŞEYLERDEN YILGINLĞIA DÜŞECEK BİRİ DEĞİLİM..HER ŞEYE RAĞMEN HAYAT YAŞAMAYA VE SEVMEYE DEĞER..HAYATI ONLARLA ONLARI HAYATA BAĞLANMA VE YAŞAMA SEVİNCİM OLDUĞU İÇİN SEVDİM..EVET DEDİĞİNİZ GİBİ BENİM ŞİİRLERİMİN OMURGASI SEVGİ VE BUNA BAĞLI UMUT EDİLEN ÖZLEM..SİZ ARİF İNSANSNIZ ANLARSINIZ..HER ŞEY İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM..SEVENLERİNİZ VE SEVDİKLERİNİZLE NİCE MUTLU SENELER DİLİYORUM..