Pınarın başına vardım oturdum. Buz gibi suyuna ayak batırdım. O fidan bayuna türkü yetirdim. Mühür gözlüm nerde bulayım seni. Şu garip gönlüme alayım seni…
Pınarın başına yatmış uyumuş. Öğrendim ki köyü bizim köyümüş. Evvel küçücüktü şimdi büyümüş. Tutuldum ben sana düştüm ateşe. Güzelliğin benzer aya güneşe…
Pınarın başında söğüt dalları. Uzayıp yerlere değmiş kolları. Deleyledi nazlı yarin halları. Kaçma gülüm kaçma gel de göreyim. Saçlarını bölük bölük öreyim…
Pınarın başına güvercin indi. Kanatlanıp taşın başına kondu. Kız güzelliğinden yüreğim yandı. Öyle baygın baygın bir bakışı var. Yeni açmış gonca gül kokuşu var…
Pınarın başında bir tas su içtim. Oturdum dibine kendimden geçtim. Güzeller içinde yar seni seçtim. Cayır cayır yandım gördüm göreli. Uyku bilmez oldum gönül vereli…
Ramazan AKKAŞ NEVŞEHİR-Tepeköy 26.10.2013
Bu şiiri pınarın başında testim var imiş diye başlayan anonim bir türküden esinlenerek yazdım saygılarımla...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
P I N A R I N B A Ş I şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
P I N A R I N B A Ş I şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Pınarın başına vardım oturdum. Buz gibi suyuna ayak batırdım. O fidan bayuna türkü yetirdim. Mühür gözlüm nerde bulayım seni. Şu garip gönlüme alayım seni…
Pınarın başına yatmış uyumuş. Öğrendim ki köyü bizim köyümüş. Evvel küçücüktü şimdi büyümüş. Tutuldum ben sana düştüm ateşe. Güzelliğin benzer aya güneşe…
Pınarın başında söğüt dalları. Uzayıp yerlere değmiş kolları. Deleyledi nazlı yarin halları. Kaçma gülüm kaçma gel de göreyim. Saçlarını bölük bölük öreyim…
Pınarın başına güvercin indi. Kanatlanıp taşın başına kondu. Kız güzelliğinden yüreğim yandı. Öyle baygın baygın bir bakışı var. Yeni açmış gonca gül kokuşu var…
Pınarın başında bir tas su içtim. Oturdum dibine kendimden geçtim. Güzeller içinde yar seni seçtim. Cayır cayır yandım gördüm göreli. Uyku bilmez oldum gönül vereli…
Pınarın başına vardım oturdum. Buz gibi suyuna ayak batırdım. O fidan bayuna türkü yetirdim. Mühür gözlüm nerde bulayım seni. Şu garip gönlüme alayım seni…
Pınarın başına yatmış uyumuş. Öğrendim ki köyü bizim köyümüş. Evvel küçücüktü şimdi büyümüş. Tutuldum ben sana düştüm ateşe. Güzelliğin benzer aya güneşe…
Pınarın başında söğüt dalları. Uzayıp yerlere değmiş kolları. Deleyledi nazlı yarin halları. Kaçma gülüm kaçma gel de göreyim. Saçlarını bölük bölük öreyim…
Pınarın başına güvercin indi. Kanatlanıp taşın başına kondu. Kız güzelliğinden yüreğim yandı. Öyle baygın baygın bir bakışı var. Yeni açmış gonca gül kokuşu var…
Pınarın başında bir tas su içtim. Oturdum dibine kendimden geçtim. Güzeller içinde yar seni seçtim. Cayır cayır yandım gördüm göreli. Uyku bilmez oldum gönül vereli…
Pınarın başında bir tas su içtim. Oturdum dibine kendimden geçtim. Güzeller içinde yar seni seçtim. Cayır cayır yandım gördüm göreli. Uyku bilmez oldum gönül vereli…
Türkü tadında çok güzel dizeler.. Yüreğinize sağlık saygılar sunarım..
Pınarın başına vardım oturdum.
Buz gibi suyuna ayak batırdım.
O fidan bayuna türkü yetirdim.
Mühür gözlüm nerde bulayım seni.
Şu garip gönlüme alayım seni…
Pınarın başına yatmış uyumuş.
Öğrendim ki köyü bizim köyümüş.
Evvel küçücüktü şimdi büyümüş.
Tutuldum ben sana düştüm ateşe.
Güzelliğin benzer aya güneşe…
Pınarın başında söğüt dalları.
Uzayıp yerlere değmiş kolları.
Deleyledi nazlı yarin halları.
Kaçma gülüm kaçma gel de göreyim.
Saçlarını bölük bölük öreyim…
Pınarın başına güvercin indi.
Kanatlanıp taşın başına kondu.
Kız güzelliğinden yüreğim yandı.
Öyle baygın baygın bir bakışı var.
Yeni açmış gonca gül kokuşu var…
Pınarın başında bir tas su içtim.
Oturdum dibine kendimden geçtim.
Güzeller içinde yar seni seçtim.
Cayır cayır yandım gördüm göreli.
Uyku bilmez oldum gönül vereli…
gönlüne kalemine sağlık