Git. Gitmeler olmadan olmazmış kalmalar. Git. Her yağmurun ardından düşmüyor ya yapraklar! Hakediyorumdur belki, biraz da susmayı öğrenmeli insanlar. Hem hiç gerçekten gülmedi ki yüzümüz, neden tuhaf olsun ağlamalar?
Korkma, git... / Farkındasındır biz de yaşlanıyoruz, oluyor olmaz denilen. Seviyorum derken bile kırılıyoruz bazen.
Çok tuhaf herşey, git... / Çok güzelsin giderken, gerçekten çok güzel, gerçekten! Sevişmelerimiz zihnime doldu adım adım, sen usul usul giderken. Perdeler mi açılmalı birer birer yoksa gizlenmeli mi gerçekler?
Nasıl olsa bir rüyasın, git... / Ben ruhuma tepelerim yaşanmışlıkları, sen git! Her yer acizlik...Elim, kolum, güçlü yanım, sen git! Aşkın içine düşer insan, biz kuramayız en baştan, Sen çok güzel bir hediyesin, beni ta en baştan yazan.
Ama artık git... / Git güzel kadın, git! Her kadın değilsin sen, bilmelisin gitmeyi. Her aşka gitmek yaraşır, öğrenmeliyiz sevmeyi. Seni seveceğim aşkım,
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Git şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Git şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.