(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
çok değerli mesajlar verdiniz. 'birlikten kuvvet doğar demiş atalarımız'. 'yalnız gezen kuzuyu kurt kapar' misali
gerek en önemli kurum olan aile kurumunda tüm aile fertleri birbirine bir elin parmakları gibi kenetlenmeli ve gerekse bir toplumun her bir bireyi vatanını, milletini, toprağını, bayrağını sevmeli ve taşına toprağına, insanından, bayrağına, yerdeki karıncasına kadar sahip çıkmalı. sevmeli tüm dünyayı yaradandan ötürü... özellikle büyük şehirlerde gözlemlediğim kadarıyla insanlar onca kalabalığa rağmen bir yalnızlık girdabının içine hapsediyor. çevrede olan bitene duyarsız kalıyor. 'bana dokunmayan yılan bin yaşasın' düşüncesiyle yere bir hastalık sebebinden dahi düşmüş olan bir insana yardım elini uzatmıyor. banane deyip geçebiliyor. böyle insanlardan oluşan toplumlar yıkılmaya yüz tutmuş demektir.
Aynı çatı içinde yaşayıpta birbirlerinin sıkıntılarından bi haber yaşayan aileler yok değil. sevgisiz büyüyen çocuklar, sevgiyi dışarıda arayan eşler ilk etapta geldi aklıma. aynı sokakta hatta aynı apartmanda yaşayıpta bir komşusunun yaşadığı kötü bir duruma kayıtsız kalan insanlar da az değil. insan olma özelliğimiz bize sevmemizi fısıldar. yardımlaşmayı, dayanışmayı, 'komşun açken tok yatma' felsefesini anlatır. bu özelliklerimiz bizi vareden değerlerimizdir.
bu konuda söylenecek neler var neler... ben şöyle ucundan dokunmak istedim okadar!
tebrik ediyorum oldukça güzel mesajlarla yüklenmiş bu çalışmanızı.
ben de inşallah diyorum
belki tutar duamız belli mi olur
kutlarım Fikret Bey
selam ve saygılarımla