kalem sihirli bir değnek kâğıtlar beyaz tenindi...
bir büyük düş ülkesiydin haritalarda yerin belirsiz akla hayâle gelen, gelebilecek dağlar ovalar, çöller göller bütün sular, yerin altı üstü her yer, her şey senindi...
ufuklarda engin denizler dal uçlarında körpe filizler çimenler üstünde geceden biriken nem aşkın kaçıncı boyutuydu bilemem, zerreciklerde kırılan tüm evrene yayılan foton seli; gün ışığıydın sen...
uçan kuşun kanadı yaşama sevinci, bir gün olsa da ömrü gün batınca dolsa da miadı gün boyunca kelebeğin çiçekteki ağız tadıydın...
her şey seninle nefes alır, seni yalnız göğsümdeki kafes alır...
ey sevgili ne içsel yolculuklar yaptım seninle ezelden ebede, gözlerindeki zaman tünelinde kalırsa kâlbimden miras; aşkın hızıyla düşlerin hazı sana d/okunan yazı kalır...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK D/OKUNMAKTIR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK D/OKUNMAKTIR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ey sevgili ne içsel yolculuklar yaptım seninle ezelden ebede, gözlerindeki zaman tünelinde kalırsa kâlbimden miras; aşkın hızıyla düşlerin hazı sana d/okunan yazı kalır...