(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kadir Yeter'den bir söz- 21 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kadir Yeter'den bir söz- 21 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sana dokunan elleri kıracağım. Kem gözleri yerinden Çıkaracağım. Seni yakanları, bende yakacağım. Dalga dalga, dalgalan sen Sancağım, Ey şerefli, Ayyıldızlı Bayrağım...........ALİ DERE (DEREBEY)
Muhterem hocam o kadar etkili bir sözdüki bende böyle bir katkıda bulunmak istedim. Bu kutsal bayrağa ihanet edenler Allahın en büyük gazabına uğrasınlar inşallah.amin.
Selam ve sayğılarımla.
Derebey tarafından 12/15/2013 5:06:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sağolasın; AZAP... Kusur bilmeyenden çok, bilip de gereğini yerine getiremeyenlerde...
Kişi, her ay aldığı maaşına iyice bir baksın; baksın ki, ben bu parayı hak edecek emeği verdim mi?...
Emekliler de dâhil... her yaşın, bir görevi var... bedenin kıpırdamasa da yattığın yerden, güzel ve faydalı düşünmek gerek... bu, içtiğimiz suyun hakkı.
Sağlıkla kal... Selâm yolladım; Güzel Trabzonumuzdan...
AZ, ÖZ VE GİDECEĞİ YERE GİTMESİNİ BİLEN DİZELER. TÜRKLÜĞÜ BİLMEYENLERE, BİLMEK İSTEMEYENLERE DE AYRICA BİR UYARI. GÖNÜL SESİNİZ SUSMASIN. SAYGILARIMLA...
Ellerine tutuşturulmuş!... dikkat ederseniz, nerede kendi derdine çâre arayan varsa, o'nları yem olarak kullananlar çıkıyor!... Afrika, bunun örneği değil mi!?... altın çıkan ülkede sefillik olur mu?... işte aynı el!!.
Sevmesini Bilirsen, İyi Bir Kumaşım; Sararım Seni!...
Sevmesini Bilmezsen, Sıkarım Seni!."
güzel ve anlamlı söz için kutluyorum