Beyaz gül yakışmaz herkese Gül gibi yakama taktın bir sürü keşke Çıkmasaydın karşıma Tanımasaydım inanmasaydım güvenmeseydim keşke Ah keşke seni hiç sevmeseydim Belki o zaman içimin beyazgülleri Solmazdı kurumazdı hiç Bende kırılmazdım beyazgüllere Köşe kapmaca oynar gibi Biz çok sevmiştik birbirimizi O kadar kalabalık da bile kimse yoktu Senden benden başka Gece çocuklar gibi beklerdik birbirimizi Uykumuz gelene kadar da değil Hiç uyumazdık ki Yirmi dört saat az gelir Ayrılmadan severdik birbirimizi Beyaz gül sevişirken toprağıyla Dikenleri görmezden geldik Martıların denize olan aşkı gibiydi sevdamız Gizli ama çığlık çığlığa Kovul sakta gitmedik kırıl sakta susmadık Özledik bekledik Alfabeye yalvardım sana olan aşkımı anlatsın diye Kelimeler dilendim Yok, yoktu işte Anlatamam anlatamam Gözlerime bak son bir kez olsun bak Anlarsın dağınık hallerimi Bu yüzden karalamadır şiirlerim Biz bakarken birbirimize Gözlerimizden içimize kadar erirdik Dokunduğumuzda yer gök yanardı Kuru toprağa düşen bir damla su gibi buhar olup uçardık... Sana inandığım için dökülen bu yaşlar Başkasında aşkım diye görünce resimlerini Duvarlarımdan kan damlar gecelerimin Geceme düşer çığlıklar Ahlar feryatlar bilmedin seni nasıl sevdiğimi Hiç bilmedin İnkâr etme sakın inkâr etme Günahına bir yenisini ekleme Taşıyamazsın bana yaptıklarını Buruşturup derimi Bir gömlek gibi çıkartmak seni Dokunduğun her yeri yok etmek istiyorum Zordur beyazgüle sevdalanmak... Sen hiç umursamadan... Sunuyorsun beyazgülleri aşkına Kefenim oluyor biliyor musun sunduğun tek gonca Bu dünyada ettiğin cefa Yanına kalmaz asla Hesap zamanı gelip çattığında Beyaz gül olur düşerim sol yanına...
Asi rüzgârım
SEVDALİNKO serçe yüreklim can kattın şiirime kapatıp ışıklarımı dinleyeceğim seni çok teşekkür ederim sevgilerimle
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zordur Beyaz Güle Sevdalanmak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zordur Beyaz Güle Sevdalanmak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
canım sen de öyle güzel yorumladın ki gelde dökme haketmeyenler için gözyaşı beyaz gül yakışır da herkeze bir erkekten sadece bir kadına sunulursa sevgiyle dürüstlükle,yalan ihanet kirletir beyaz gülleri canım öpüyorum seni güzel yüreğinden
Çok güzel ve entresan bir şiir okudum...
Kutlarım...
.................................................. Saygı ve Selamlar..