Ver elini Kara gün dostum ol. Her yıkılışımda Arkamdan Davul değil, Gerçek gülücükler Yolla. Aç kollarını Kol kanat ger, Ortak ol dertlerime. Yanacaksak beraber Yanalım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOST şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOST şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dost kelimesi bile insanın içini ısıtırken dostla el ele yürek yüreğe herşeye göğüs gerilir... günümüzde anlam ve değerini kaybeden kayıplardan biride dostluklar değilmi..? tebrikler güzel yürekli şair... allah dostluklarımıza yara vermesin.... saygı,sevgi ve kocaman selamlar gönderiyorum...
İki yakın dost çölde yolculuk yaprlarken tartışırlar biri diğerine tokat atar tokatı yiyen kuma yazar EN İYİ ARKADAŞIM CANIMI YAKTI yola devam ederler bır vahya gelene kadar ıkısı birlıkte suya atlar az önce tokat yiyen bataklığa saplanır diğeri bu defa onun hayatını kurtarır bu defa taşa yazar EN İYİ ARKADAŞIM HAYATIMI KURTADI dostu sorar sana tokat atğımda kuma yazdın bu defa niçin taş ?cevap gelir değer verdiğniz kişi sizi kırdığında kuma yazın afın ruzgarı onu silsin iyliğini taşa kazıyın ömür boyu bilinsin birini silmek bir sn sürer ama kaybetğin dostu unutmak bir ömür
Ver elini Kara gün dostum ol. Her yıkılışımda Arkamdan Davul değil, Gerçek gülücükler Yolla. Aç kollarını Kol kanat ger, Ortak ol dertlerime. Yanacaksak beraber Yanalım.
unutulmuş birer birer eski dostlar eski dostlar ********************************************** varmı aradığın gibi dost hocam kaldımı? menfaat,çıkar duygusundan uzakta, yanında kaç dostun var,yanımızda kaçar dostumuz var sanal alem neden bu kadar revaçta hiç düşündük mü?
Güzel dostluk anlatım.
Dostluk eli dostça sıkılmalıdır.Sevgiler
Aynur Avcı tarafından 1/22/2008 9:26:43 AM zamanında düzenlenmiştir.
Aynur Avcı tarafından 1/22/2008 9:28:34 AM zamanında düzenlenmiştir.