(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Fikri yok ki, Zikri olsun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Fikri yok ki, Zikri olsun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok iyi hatırlarım babam biz küçükken şu tv ye bu kadar bağlanmayın beyninizi yıkıyorlar diyordu..Amerika'nın oyunu dediğinde kızıyordum. Ama hızla ilerleyen zaman ve basının yaptıkları bizlerin içine düştüğümüz durum...Yurtdışı seyahatlerinde onların izlediği proğramlarla kıyaslama yapınca...
Evet dedim bizde fikir kalmadı ki zikrimiz olsun...
Birazcık taşlama birazcık sitem...ama güzel bir şiirdi kaleminizden düşen..
Fikir olsun zikir olsun inanınız sanalda belli olmuyor gerçek yaşamlarla uyuşmayan o kadar çarpıklıklar var ki çevremizde.Kalem yazmaya başlayınca kişi İslami bir şiir yazar sanırsınız ki başı secdeden kalkmıyor,öğlesine şiir okursunuz ki belden aşağıdır sanırsınız ki bu kişi yoldan çıkmış ..aslında yazı ve şiirler yazanın topluma vermek istediği mesajlardır yoksa sanmam ki yaşantısını resmetsin .Ama bakış açımız sabit olduğundan hep bir noktaya bakarak yazı ve şiirleri şair ve ya yazarla özdeşleştiririz .Yanılgı payımız ne kadardır bilemeyiz yazılan ve yaşananlar birbirinden bağımsızdır istisnai durumlar olabilir.Önemli olan yerinde ve zamanında kalemi etkili kullanmaktır.
Çevremizde o kadar çok şiirde vasfı geçen insanlardan var ki. Bazen görmemek, bunları yok saymak gerek diye düşünüyorum. Daim olsun kaleminiz. Tebrik ederim. Hayırlı Cumalar. Sağlıcakla.