Sanki her şey tamamdı, mor ipeği noksandı Nerden icap ettiyse hayale dalma fikri Cam önünde sedire öylesine uzandı Temiz çehreli bayı sayıklıyorken zikri Dirseğiyle kaktüsün sol yanına dayandı Belli buluşma vakti elde bir demet çiçek Öyle bir dalmıştı ki düşle yeksandı gerçek…
Rüyanın tesiriyle yaşamak zinhar çile Ki kalbi, kıpkırmızı ateşe benzer bir renk Tütün basma zamanı gelip geçmişti bile Bir an evvel yarayı sıkıca sarmak gerek Acısı tümden yüzde daha ne hacet dile Yama üstüne yama, atmak lüzum etse de İğne de sen iplik de, yoksa yoktur kimsede.
Yalnızca bir kerecik görmüştü O’nu kadın O yüzden suçluyordu uykulu gözlerini Diline gem vurmayı düşünürken feryadın Unut diyordu unut, sus ve yut sözlerini Sükûta gark olmanın keyfine varsın adın Hadi aç ellerini ve tutun şimdi aya Gönlün huzura kansın şöyle bir doya doya......
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_TÜTÜN BASMA ZAMANI_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_TÜTÜN BASMA ZAMANI_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yol gözleyen gözlerin düşleri zengin olur velakin...Asıl hazine kilitlenmiş kalptedir. Beklenenden gayrısına açılmaz, sunulmaz o hazine... Ondandır bu hazin sus/malar... Selamlar, saygılar ablam...Hayırlı geceler...
Sanki her şey tamamdı, mor ipeği noksandı Nerden icap ettiyse hayale dalma fikri Cam önünde sedire öylesine uzandı Temiz çehreli bayı sayıklıyorken zikri Dirseğiyle kaktüsün sol yanına dayandı Belli buluşma vakti elde bir demet çiçek Öyle bir dalmıştı ki düşle yeksandı gerçek…
Rüyanın tesiriyle yaşamak zinhar çile Ki kalbi, kıpkırmızı ateşe benzer bir renk Tütün basma zamanı gelip geçmişti bile Bir an evvel yarayı sıkıca sarmak gerek Acısı tümden yüzde daha ne hacet dile Yama üstüne yama, atmak lüzum etse de İğne de sen iplik de, yoksa yoktur kimsede.
Yalnızca bir kerecik görmüştü O’nu kadın O yüzden suçluyordu uykulu gözlerini Diline gem vurmayı düşlerken feryadının Unut diyordu unut, sus ve yut sözlerini Sükûta gark olmanın keyfine varsın adın Hadi aç ellerini ve tutun şimdi aya Gönlün huzura kansın şöyle bir doya doya......
13 Aralık 2013 / NÜS
.............................................Kavi kalemin muazzam satırlerı kutluyorum lezzetinin hazzını her gelişimde tadıyorum yüreyiniz engin ömrünüz bereketli olsun saygı ile selamlar...
Hadi şimdi bul kudrette yorum yaz sen bu duyguya....Hem de gözüme uyku batmışken...Tutuldum ..Ne kadar güzel,ve özel öyküydü şiirin muştuladığı böyle..Kutluyorum hisli kalemi..Sevgim ile..