(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SİLİNDİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SİLİNDİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kesinlikle harikasınız... Can derler ama çıkarlarına dokunduğunuzda veya farkında olmadıkları bir tarzda sınava aldığınızda can alan olurlar... Kendileriyle barışık ve kendilerine karşı dürüst olmayanlara yazdığınız mısraların yanındayım.
Adama insan ol verme bir an fırsat, Başına ya taç olur ya da musibet, Alay edip gülen hiç alır mı ibret, Vakitsiz nasihatin sonu fos çıkar...
Tarihi geç lafa kar etmez hiç lügat, Herkeste yüz varda kim halde yok sürat, Ar bilmez yüzsüzü zorla dize getir, Ne kötek nede laf boşa bil! fos çıkar...
Eş dostu geç öz babana ki güvenme, Ağır ol taş gibi her lafa yeltenme, El ver düşmüşe de sakın ha yüz verme, Zamansız her feryadın sonu fos çıkar...
Canın dostluğun anlamını bilenler anlar Aşklar,canlar,cananlar Sözcüklerden ibarettir sayfalarda Kim amaçlı kullanırsa bunu burda Bilesiniz iki elim daima yakanızda.
Gerçek sevilere aşık olanlar şiir yazar ancak.Güzel bir anlatım.Kutlarım.ANLAYAN ANLASIN. RABATLI