(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞÜNEN GÜZEL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞÜNEN GÜZEL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Muhteşem özel ve çok güzel dizeler süper babam. Kadir Dedenin sevgisi Senin üzerine yağsın Yüzünde kederin izi Ve hüzünden iz kalmasın ! Yüreğine emeğine sağlık...
Yine sıcak bir şiir Kadir babam ..bir şeyi merak ettim torununuz oldu mu :) olunca resmini paylaşırsınız inşallah güzel şiirinizle süsleyip saygı ve selamımla .
Henüz torunum olmadı Kızım. Allah'ın izniyle 2 ayı var... Ama daha şimdiden şiirleri yazılmaya başlandı. Elacık ve Elacık-2 ve Uyuyan melek şiirlerim torunum için yazılmıştır. Bugün veya yarın bir şiirini daha ekleyeceğim.
Küçük neden üzülürsün? Sen de mi sevgisiz kaldın? Boynun bükük, düşünürsün Böyle hülyalara daldın
Zulümlerin sonu olmaz Dünya kimselere kalmaz Senin gibi tatlı kızı Üzenler mutluluk bulmaz
Kadir Dedenin sevgisi Senin üzerine yağsın Yüzünde kederin izi Ve hüzünden iz kalmasın
Kadir Tozlu 01.12.2013
Kadir Tozlu (superbaba)
Çok güzel dizelerdi sevgi taşmış yürekten ihtiyacı var o güzel ve küçük kızın buna Kadir amcasıda şiirleştirilmiş bu tabloyu bahtı açık olur inşallah bu küçük yavrunun, anlamlı ve güzel şiirini kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Değerli kardeşim.ne kadar güzel sevgi,şefkat dolu yumuşacık bir şiirdi.yüreğine ,gönlüne sağlık.şu anda bile böyle boynu büküklar yok mu ? Dolu ,o kadar çok ki.Devletin bunlara bir an evvel sahip çıkması gerekir.kutlarım.çok anlamlı bir şiirdi.puanım tam.
dünya çocukları
Yaşamak gerekiyorsa eğer, Bir çocuk oyunu kadar renkli olsun. Dünyayı kardeşlik dallarında, Uçan kuşlar doldursun. Sen dargınlık ağacı barış ve yemiş ver.
Birleşiniz bütün dünya çocukları, Kalp kırılmadıkça sürüp gider oyun. Yorulunca bir dost sesiyle uyuyun, Sabah, kalbinize örtsün şafakları…
Tanrım yorgunluktan koru bu ayakları, Bu küçük ayaklar böyle hep beraber Oraya, o kardeş bayramına gider Kucaklaşır bütün dünya çocukları.
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim Suzan Ablacığım... Bunlar yalnızca bizim gördüklerimiz giyimli kuşamlı çocuklar... Gerek Anadolu'nun köylerinde gerekse yoksul ülkelerde giyinecek durumu bile olmayan nice aç çocuklar var... Allah yardımcıları olsun...
Kadir Dedenin sevgisi
Senin üzerine yağsın
Yüzünde kederin izi
Ve hüzünden iz kalmasın ! Yüreğine emeğine sağlık...