HABERİN VAR MI? Gönlüme girdiğin o günden beri Şükürde dillerim haberin var mı? Yanımda olduğun o andan beri Sımsıcak ellerim haberin var mı?
Yalnız yürüdüğüm o dar sokakta Hani görmüştüm ya karşı çatakta Ruhuma girdiğin o ilk atakta Bolardı yollarım haberin var mı?
İçime bir sevinç huzurla doldu Bitirdi dertleri kederler soldu Mutluluk sonunda bana da geldi Açıldı güllerim haberin var mı?
Adını vird ettim daim dilimde İnlerken ney gibi gönül elimde Bulunca bir anda seni kolumda Çarparsın solum da haberin var mı?
Lebime adının her bir değişi Gönülde huzurun baştan doğuşu Kalbinin kalbime sağnak yağışı Coşturdu sellerim haberin var mı?
Bozkır’ım kalbine aşkıdır doğan Olsa da yediğin acı bir soğan Sevinçten her daim gözünden yağan Doldurdum göllerim haberin var mı? Adnan sivri 04.12.2013
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HABERİN VAR MI? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HABERİN VAR MI? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bozkır’ım kalbine aşkıdır doğan Olsa da yediğin acı bir soğan Sevinçten her daim gözünden yağan Doldurdum göllerim haberin var mı?
Sevgiye dair duygular tekniğine uygun bir hece şiirinin dizelerine mükemmel bir şekilde aktarılmış. Beğeniyle okudum efendim. Takdir ve saygımla sağlıcakla kalın.
Karacaoğlan okuyorum desem yeridir. Maksadım öyle naylon iltifatlar değil. Kalem güzel,vuruş güzel ee bunu da söylemek bize düşer. Teşekkür ederim saygılar.
Buram buram sevda tüttü satirlardan Cok güzeldi kutladim dost türkü gibiydi huzur verdi okurken ...Kalemin kavi olsun Siirdas :) Mürekkebin bitmesin insallah Saygi selam ve duam ile
"Bolardı " ne demek