Benden uzakta, mutlusun! Ben siyah, sen beyazsın Ben gündüz, sen gecesin Ben ova, sen dağsın Ben çöl, sen kar sın Ben geniş, sen darsın Ben kötü, sen iyisin Ben doğuyum, sen batısın Hesabımız mahşerde görülsün!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİTSİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİTSİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli kardeşim.Bugün çok değişik bir şiir var sayfamda.Tezatlık var.Ama bu tezatlığın sonu mahşerde kul hakkı sorulurken halledilecek.Çünkü kul hakkı cezasına Allah karışmaz.Kulların birbirini affedip affetmemesine bağlıdır bu cezalar.Ah o kul hakkı,kötülüklerin en kötülerinden biridir.Aynı zamanda Allaha olan kulluk borcumuzun hesabını Allah'a vereceğiz.Peygamberimez: “İnsanlara merhamet etmeyen kimseye Allah'da merhamet etmez.” buyurur.Allah her türlü günahı affettiği halde, kul hakkını affetmiyor.çok anlamlı bir şiirdi.kutlarım puanım tam.
“Kim bir kul hakkı yemişse derhal o kardeşi ile helalleşsin. Çünkü (kıyamet günü) dirhem de geçmez dinar da. Böyle olunca o (hak yiyen) kişinin sevapları alınır o adama yüklenir. Eğer sevapları yoksa o hakkını yediği adamın günahları buna yüklenir.” (Buhari, Rikak, 48)
ellerine sağlık canım