hızla gelişen teknoloji baş döndürücü seri üretim; ne istersen var hem de istemediğin kadar!
eninde sonunda insan refaha doyunca çaresiz tıkanacak pazar; al sana o zaman yeni bir bunalım dönemi kapanacak piyasalar kalkacak paranın önemi!
ne sevgi ne saygı kalmayacak insanda tükenecek merhamet azgınlaşacak insanoğlu kopacak kızılca kıyâmet; o zaman külliyen yandık!
hızla büyüse de insanlık(!) tıkandık mı tıkandık, nasıl bu hallere düştük niye, niçin kandık?!
ne var ise toprakta dalda, çiçekte, yaprakta akarsu doğal kaynakta; sebze, meyve, balık var iken sandık sandık yoksa para yenir mi sandık?!
bugün satıyorsan vatanı sonunu gör, anla hatanı! ... bu verimli topraklar subtopikal ılıman iklim sevimli sıcak güneş ülkendeki bereket başka nerede var?!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PARA KARIN DOYURMAZ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PARA KARIN DOYURMAZ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne var ise toprakta dalda, çiçekte, yaprakta akarsu doğal kaynakta; sebze, meyve, balık var iken sandık sandık yoksa para yenir mi sandık?!
bugün satıyorsan vatanı sonunu gör, anla hatanı! ... bu verimli topraklar subtopikal ılıman iklim sevimli sıcak güneş ülkendeki bereket başka nerede var?!
Şaban AKTAŞ 03.12.2013
Harikasın üstad tek kelimeyle doğruların anlatımıydı severek okudum Kalemine sağlık ______________________________________Selamlar
"bindik bir alamete -ensemizde vampirler- gidiyoz kıyamete"
"ne var ise toprakta dalda, çiçekte, yaprakta akarsu doğal kaynakta; sebze, meyve, balık var iken sandık sandık yoksa para yenir mi sandık?!
bugün satıyorsan vatanı sonunu gör, anla hatanı! ... bu verimli topraklar subtopikal ılıman iklim sevimli sıcak güneş ülkendeki bereket başka nerede var?!"
ahh ah Allah sonumuzu hayreylesin tebriklerim hayata kattığınız düşün dolu cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli Şaban hocam..:) sevgi saygı selamlarımla..
dalda, çiçekte, yaprakta
akarsu doğal kaynakta;
sebze, meyve, balık
var iken sandık sandık
yoksa para yenir mi sandık?!
bugün satıyorsan vatanı
sonunu gör, anla hatanı!
...
bu verimli topraklar
subtopikal ılıman iklim
sevimli sıcak güneş
ülkendeki bereket
başka nerede var?!
Şaban AKTAŞ
03.12.2013
Harikasın üstad tek kelimeyle doğruların anlatımıydı severek okudum
Kalemine sağlık
______________________________________Selamlar