(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
K E R B E L A D A şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
K E R B E L A D A şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili oğlum.Harika bir şiirdi.Kerbela denince yüreğim yanıyor.soysuzlar kuyuları zehirlediler,ırmaktan bile bir yudum su içirmediler.Yandı ciğerleri susuzluktan.Allah'ta onları öyle yakar ahirette inşallah.Bereket ki Hz. İmam Zeynel Abidin`in bu katliamda hasta olması nedeniyle kurtulması ve Hz. Ali`nin soyunun devam etmesi nedeniyle de Allah`a şükrediyoruz.şiir çok güzeldi.kerbela ilahisini bir çocuk okuyor you tube de dinlerken içim yanıyor hep.Hesine Allah rahmet eylesin,mekanlarını cennet etsin inşallah Aminnnnn.
kerbela Gel Hey Gönül Dergaha Bir Varalım Mevlana Ne Yanda Veli Ne Yanda Hasan İle Hüseyin İ Soralım Kerbele Ne Yanda Yolu Ne Yanda
Karac'oğlan Kalem Elde Yazıyor Yunus Sözü Bal İle Bir Süzüyor Pir Sultan Im Abdal Olmuş Geziyor Divane Ne Yanda Deli Ne Yanda
Ferhat Şirin İçin Dağları Aşar Kerem Aslı İçin Çöllere Düşer Veysel Tırnağıyla Toprağı Deşer Kazması Ne Yanda Beli Ne Yanda
Leyla Sı Gözünde Tüter Mecnun Un Bitmeyen Sevdadır Bir Adı Bunun Dursun Ali İçinde Aşk Odunun Kalemi Ne Yanda Eli Ne Yanda
kıvırcık ali
kıvırcık Aliye de Allah rahmet eylesin.Mekanı cennet olsun.
Medine’den çıktı atını sürdü. Kerbela önünde hainler sardı. Hüseyin’i yezid kahpece vurdu. Döküldü kan ile yaş Kerbela’da…
Katil sürüleri tuttu kervanı. Yakıp yıkıp talan etti her yanı. Aktı yetmişiki şüheda kanı. Arından eridi taş Kerbela’da…
Irak toprağında söndü ocaklar. Hüseyin yavrusun almış kucaklar. Gövdeden ayrılmış kollar bacaklar. Kesildi onlarca baş Kerbela’da…
Kursağa günlerce lokma girmedi. Zalimler bir yudum suyu vermedi. Bu alem böyle bir vahşet görmedi. Ne yudum su var,ne aş Kerbela’da…
Kimi şehit düştü,kimisi esir. Ehlibeyt olmakmı tek hata kusur. Bitmeyen acıdır geçse bin asır. Feryatla dövüldü döş Kerbela’da…
Medine’ye kötü bir haber uçtu. Hüseyin’im ecel şerbeti içti. Acımadan hepsi kılıçtan geçti. Masum,çocuk,yaşlı,eş Kerbela’da
Ramazan AKKAŞ
Usta kalemi okurken o güzel yorum ve fon gözlerimi yaşarttı, <Kutluyorum can ozanı ...... Selam olsun Ehl-i beyite ve ona göz yaşı dökenlere ________________________________________________Saygılar selamlar can
Hüseyin yavrusun almış kucaklar.
Gövdeden ayrılmış kollar bacaklar.
Kesildi onlarca baş Kerbela’da…
kaleminiz var olsun şair...