(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU MU SEVDA ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU MU SEVDA ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu mu Sevda ? Ümit yağmuruna tutup, Damlasız bırakmak mı
Bu mısralardan anlayabileceğimiz, verilen sözlerin tutulmadığı.Tabii bu da olmazsa olmazı yani güveni sarsar.En yalın ifadesiyle ''VERİLEN SÖZ MESULİYET GEREKTİRİR.Ama artık sevda siyaset gibi olmuş vaadet gitsin,yersen yani.iBiraz amiyane bir tabir oldu kusura bakmayın ama tutamayacağın sözü vermemek boş vaadetlerle kandırmaktan çok daha iyidir.
Kısa ve rafine bir şiirdi.Selam ve saygılarımla Allah'a emanet olun.
Kesinlikle katılıyorum size. Hiçbir gerçek ne kadar acı olursa olsun, yalan söz kadar yakmaz canı. Çok teşekkür ederim yorum ve beğeninize. Saygılar benden size. Allah' a emanet.
Gördüğümüz, duyduğumuz sevdalar, sözde olanlar. Gerçek sevda ise gönlümüzden geçenler ve onları sunanlar. Gerçekten hisseden ve hissettirenler. Çok teşekkür ederim. Saygılar.
Hayır sevda bu değil şairem, sevda herkesin taşıyabileceği kadar ağır, yüreğin genişliği kadar büyüktür..Yolun yarısına gelmeden cayanlara bir kaç beden büyüktür sevda..İşte orada ayrılmalı SEV ile DA....
Benim bildiğim Sevda da bu değil. Tam da sile getirdiğiniz gibidir Sevda. Yürek ister. Ve bazı yüreklere büyük ve ağır gelir.Ve o zaman da yollar ayrılır. Çok teşekkür ederim içten, güzel yorumunuza. Saygılar.
Bu mu Sevda ? Sevgi denizine atıp, Sonrasın da susuz bırakmak mı ?
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMI VARDI... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞLIK . SELAM VE SAYGIMLAAŞI
Sevdiğinin ilgisini kaybeden bir yüreğin feryadıydı şiir. can suyunu kaybetmiş bir canın, Tutunacağı torağı yitirmiş kuruyan bir ağaçla özdeşleştirmiş yüreğini Harıka olmuş hoşça kal