Senin hasretini çektiğim her nefeste, Sıcak bir selamın gelse, İçimde güneşdoğar, Doğan güneşin sıcaklığında sen vardın sevdiğim...
Yüreğime yağan sevgiyağmurunda, Tebessümünle gök kuşağı oluşur yüreğimde, Hayatımın rengi senle değişti bir tanem, Doğan Gök kuşağımsın sen sevdiğim...
Sen varlığınla her anımda bir nefes, Sen, sen hayatıma güzellikler katan, Hayatı yaşanır kılan, Can tanemsin sevdiğim...
Kır bahçesindeki binlerce çiçekteki güzellik, Sadece senin kalbinde hayat bulur, Sen hayatın tadı anlamı oldun bana, Gözlerimdeki göz bebeğim oldun sevdiğim...
Yüreğimde var olan sevginle, Yarınlara yürümek el ele senle, Hayata güzellik katan varlığınla, İyi ki varsın can tanem...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CAN TANEM.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CAN TANEM.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yarınlara yürümek el ele senle
Hayata güzellik katan varlığınla
İyi ki varsın can tanem...
Yüreğinize sağlık üstad,kaleminize kuvvet...gönül sesiniz hiç susmasın... saygılar... peri