Yine yağmur yağıyor Sızım sızım sızlıyor yürek Yetim kalan mutluluk Faturası ödenmiş acının İpler dolanmış hasrete Kimliğini kaybetmiş sevgi Yok olmuş kahkahalar Seni anlatmaya yetmez kelimeler Susmak düştü payıma Koyu lacivert geceden Zaman hızla akıyor Yıldızlar kayıyor gök yüzünden..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yıldızlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yıldızlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sayın arkadaşım ,aşk öyle bie şeydir elektrik çarpmasından beterdir.çarptığı zaman ne olduğunu anlamazsın.hele bu tek taraflı bir aşksa yakar kavurur kül eder insanın yüreğini.evet yüzünü görmedende aşık olabilirsin..ben eşime öyle aşık oldum çünkü.hayatına bak yeni bir yaşam enerjisi gelmiş.herşeyi sevmeye başlamışsın.allah sana aşk iznini vermiş.aşkını kendin bulacaksın.
Bu aşkın yolunda dertler var ise ben yürürüm ikimizin yerine eğer tek korktuğun ecelin ise ben ölürüm ikimizin yerine
Mutluluk doldursun gönül tasını alem bizde görsün kul sevdasını bilmesin gözlerin ağlamasını ben ağlarım ikimizin yerine
Çevir gözlerini bak gözlerime tut elimi kilitle ellerine perçinle kalbini getir kalbime ben severim ikimizin yerine selami şahin.
Seni anlatmaya yetmez kelimeler Susmak düştü payıma
Şu iki mısranın ifade gücü karşısında benim de payıma susmak düşüyor! Tebrik ediyorum efendim. Başarınız daim olsun. Sevgi ve saygılarımla. Dr. İrfan Yılmaz. BODRUM.
Yüreğine kalemine sağlık üstad
Yüreğin susmasın
______________________________Saygılar