(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Maviye Düşerdi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Maviye Düşerdi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bizler unutmadık untmayacağız onunla doğduk onunla öleceğiz.Unutturmak isteyenler bir gün hesap vercekler. Ramazan hocam kutlarım değerli şiirinizi saygılarımla.
Kendini Türk milletinin bir parçası hisseden herkesin Atası ATATÜRK 'üm yurdumu aydınlatmak için gözlerinin ışığı yeterde artar bile güzel anlatımdı yüreği bu aziz millet için çarpan kalpler var olsun
Değerli kardeşim.o soysuz yılanlar gerçekten Egenin mavi sularında kimisi boğuldu,kimisi kaçıp gitti.Atatürkün tek tutkusu vatanı kurtarmaktı.üzüldüğü vakit bir suskunluk düşerdi mavi gözlerine.Tek arzusu bu ülkenin karanlık nakus talihini yenmekti.Yaptı da.Ve hiç bir zaman o sarsak işgüzarların oyununa gelmedi ve vatanımızı temizledi yılanlardan.Nekadar güzel anlamlı bir şiirdi kutlarım puanım tam selamlar.
ATATÜRK'E
Yine harmanımız rüzgâr bekliyor; Es yine es yine, samanı savur.
Çak yine, çak yine, Masmavi Şimşek! Bu kutsal çorağın özlemi yağmur.
İn yine, in yine, Sarı Yıldırım! Ayrıklı tarlayı aydınlat, kavur.
Bugün de gecede sayıklayan var, Bugün de yobazca adımız gâvur
Dal şu yüce dağlar gibi tekneye Sevgi ekmeğini mayala, yuğur.
Doğ yine, doğ yine yurdun üstüne Sensiz yüreklerin ateşi soğur..
Ramazan hocam kutlarım değerli şiirinizi saygılarımla.