(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çekinme Söyle şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çekinme Söyle şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
DEĞERLİ KARDEŞİM.ÖNCE O PİŞEN BAZLAMALARA ÖZENDİM.SIKMA YAPSAK YESEK NE GÜZEL OLURDU? ŞİİRE GELİNCE.ÇOK GÜZEL MANİ TADINDA BİR ŞİİRDİ.ŞİİRDEKİKAHRAMANINIZ,SEVDİĞİNE DİYOR Kİ,'''HANGİ ZORLUKLA KARŞILAŞIRSAN KARŞILAŞ BEN GENER SENİN YANINDAYIM''' DEYİP ,ONA BÜYÜK BİR GÜVENCE VERİYOR. NE GÜZEL BU GÜVENCENİN OLMASI .ÖYLE SEVGİLİ HİÇBİRŞEYDEN KORKMAZ VE GÜVENLE SEVDİĞİNE DAYAR SIRTINI.ÇOK GÜZELDİ ŞİİRİNİZ.KUTLARIM ,PUANIM TAM.
Ne idi ne oldu halim Çektiklerim vebalim Sevdiğinden ayrılmak Ne acı ah ne zalim
Nolaydı ah nolaydı Yar beni bir soraydı Bahtım gibi ömrüm de Solacaksa solaydı
Sevmiştim tapamadım Yıktım da yapamadım Göğsüme konan kuşu Ürküttüm tutamadım
HER BİR ÖBEĞİN TÜMLEŞİK YAPISINDAN OLUŞUK BİR ANLAMLA, DİLE GELİYOR ELBETTE YÜREK. DAHA BİR DEYİMLEŞMİŞÇESİNE, HALK DEYİŞLERİNE GÖZ KIRPAR BİÇİMDE DÖKÜLEN. İMGELERİNİN KOTARMASI GEREKEN OLASI GEDİKLER DIŞINDA, BİR OZANIN DİLE GETİRMESİ GEREKENİ KOLAYCA SERGİLİYOR ŞİİR.
ŞİİRE GELİNCE.ÇOK GÜZEL MANİ TADINDA BİR ŞİİRDİ.ŞİİRDEKİKAHRAMANINIZ,SEVDİĞİNE DİYOR Kİ,'''HANGİ ZORLUKLA KARŞILAŞIRSAN KARŞILAŞ BEN GENER SENİN YANINDAYIM''' DEYİP ,ONA BÜYÜK BİR GÜVENCE VERİYOR. NE GÜZEL BU GÜVENCENİN OLMASI .ÖYLE SEVGİLİ HİÇBİRŞEYDEN KORKMAZ VE GÜVENLE SEVDİĞİNE DAYAR SIRTINI.ÇOK GÜZELDİ ŞİİRİNİZ.KUTLARIM ,PUANIM TAM.
Ne idi ne oldu halim
Çektiklerim vebalim
Sevdiğinden ayrılmak
Ne acı ah ne zalim
Nolaydı ah nolaydı
Yar beni bir soraydı
Bahtım gibi ömrüm de
Solacaksa solaydı
Sevmiştim tapamadım
Yıktım da yapamadım
Göğsüme konan kuşu
Ürküttüm tutamadım
Sadettin Kaynak