(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Gideli şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Gideli şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mevsim sonbahar, Aylardan Kasım. Gidişinin yıl dönümü Yoldaşım.
Havalar soğudu, Evim gibi Yapraklar toprağa düştü Senin gibi.
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; GÜZEL VE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA.
Üstad hayat sonu dramla biten tiyatro sahnesi gibidir, rolünü oynayan sahneden iner............ hüzün doluydu Yüreğine kalemine sağlık Yüreğin susmasın _________________________________________Saygılar selamlar
Ay ne kadar güzel bir emel Ne kadar güzel olurdu. Balkide her sene acılar yenidirdi Ama yine de çok güzel olurdu canım benim Öperim seni güzel yürekli şaihoşça lalrem en alevlen
her nefis ölümü tadacaktır cennet mekanı olsun sabrı cemil diliyorum tek tesellimiz var o da cennete buluşmak yüreğiniz başka elem görmesin dua ile...fatihasını okudum merhumun...
Aşk acısını bilirim... Nasıl yakıp kavurduğunu yürekleri... Hayatın nasıl karabasanlarca istila edildiğini, sözün, yazının, zamanın tükendiğini... Ağlamaları, kahırları, isyanları bilirim... Ümitlerin, darağacında nasıl sallandırıldığına şahitliğim vardır... Ben, sevdayı bilirim... Kaybetmesini, arayıp da bulamamayı bilirim... Başı öne eğmeyi, kadere teslim olmayı, boynu bükük yaşamayı da bilirim...
Ben, yıllarca aynı yastığa baş koyup da, aynı tastaki çorbaya kaşık sallayıp da, aynı kaderi paylaşıp, aynı şeylere sevinip, aynı şeylere üzülen, acıyı, sevinci, çileyi, mutluluğu bölüşen bir yoldaşı kaybetmenin acısını bilemem... Bilemem kokusunu özlemeyi, bağrına baş konduğunda duyulan hazzı, gözlerinden toplanan güneşleri bilemem...
Üşümelerimde, aklıma düşmez bir solgun yaprak gibi, hazanda toprağa sarılan canlar... Ve, soğumaz ellerim, özleminde bir yangın yüreğin... Bilemem mevsimleri, ayları saymanın acısını, takvimden yıl dönümlerini toplamanın ızdırabını. Ben, bilmem eksik yanlarını, sevgi öksüzü gönüllerini, bir kaybedilenin ardından, şiire göz yaşı düşüren kara sevdalıları... Ölümsüz sevda yolcularını...
Allah da tattırmasın size o acıyı değerli kalem. Bu yorum değil harika bir duygu paylaşımı olmuş Ağlattınız beni hoşça kalın çok tşk ederim saygılarımla
gidene göre belki herşey huzur ama ya kalanlar üstelik ihtiyacı olanlar yapayalnızlık içinde garipçe kalıverirler bizler de onlara kavuşana dek sadece hatıralarıyla avunuruz değilmi çok anlamlıydı sevgiler
Yüreğine sağlık arkadaşım.. sevgilerimle...