Hayat; birçok penceresi olan eve benzer. Hangi pencereden bakmak istersek onu görürüz. Fakat dışarıya açılan tek bir kapı vardır. Ve hepsi aynı yere çıkar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
camları temizleyip iyice öyle bakmak gerekr bu dünyaya karanlık gecelerden sıyrılıp merhaba demek için yeni doğan güneşe ve el sallamak geçip giden mazideki en sinsi yılanlarla yalanlara bir yarın ki geleekse en güzel haliyle gelmeli selam vererek bana....
Öyleyse Allah'ın bak dediği açıdan (PENCEREDEN) bakalım ve inşallah O'nun görmemizi istediğini görelim.Selam ve saygılarımla...Evet nihayetinde bütün yollar O'na çıkar.
Amin diyorum dualarınıza. Bütün kapılar ve yollar O'na çıkar. Hayatın içindeyken doğru pencerelerden bakmak gerek. Saygılar benden size. Çok teşekkür ederim.
Pencereler ve kapılar... Arada sadece duvar var Ayrı ayrı yaşamlar, Düşünceler, Duygular, O kapıdan çıkıp soluk alırlar Ya "Pencere." Yalnız SÖZ'e çıkar. Oysa KAPI, Tüm SÖZLER'e çıkar...
Düşünce üreten dizelerdi.... Bendeniz sizi kutlar !!!... Ve mutluluklar !!!...
Onatça tarafından 11/21/2013 7:25:00 PM zamanında düzenlenmiştir.